کد خبر: 55305 A

مدل ۱۹ ساله زیباترین زن جهان شد/ اعلام رتبه گلشیفته و ترلان پروانه

مدل ۱۹ ساله زیباترین زن جهان شد/ اعلام رتبه گلشیفته و ترلان پروانه

وبسایت TC Candler فهرست ۱۰۰ زن زیبای جهان در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد که یائل شلیبا مدل ۱۹ ساله در صدر این فهرست قرار دارد.

ایران آرت: ترلان پروانه و گلشیفته فراهانی در فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا قرار گرفتند.

وبسایت TC Candler ساعاتی پیش لیست نهایی ۱۰۰ زن زیبای دنیا در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه به ترتیب رتبه‌های پنجاه و یکم و هشتاد و هشتم این فهرست را از آن خود کرده‌اند.

این هشتمین باری است که گلشیفته فراهانی در این فهرست حضور پیدا می‌کند. او در سال ۲۰۱۶ رتبه چهارم فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا را از آن خود کرده بود.

ترلان پروانه

اما ترلان پروانه اولین بار است که به این فهرست راه می‌یابد. البته سال گذشته نیز او به عنوان یکی از نامزدهای این فهرست ۱۰۰ نفره معرفی شده بود اما در نهایت به فهرست راه پیدا نکرد.

مدتی قبل پس از اعلام نامزدی ترلان پروانه برای حضور این فهرست، وی با انتشار استوری‌ای در اینستاگرامش شادی و هیجان خود را نسبت به این اتفاق ابراز کرد.

به گزارش روزیاتو، وبسایت TC Candler هر ساله و با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان دنیا را معرفی می‌کند.

یائل شلبیا (Yael Shelbia) مدل ۱۹ ساله عنوان زیباترین زن سال را از سوی این وبسایت کسب کرده است.

دیگر زنان مشهور حاضر در این فهرست عبارتند از: هانده ارچل، مارگو رابی، کیت بکینسیل، پریانکا چوپرا، آریانا گرانده، کلویی گریس مورتز، لیلی کالینز، لوپیتا نیونگ، آنا دی آرماس، گل گدوت و نائومی اسکات.

جالب آنکه برخی از این زنان مشهور در رتبه های پایین تری از ترلان پروانه و گلشیفته فراهانی در این فهرست قرار گرفته اند، مانند: کیت بکینسیل (رتبه ۱۰۰)، پریانکا چوپرا (رتبه ۹۹)، آریانا گرانده (رتبه ۸۶)، کلویی گریس مورتز (رتبه ۷۲)، لیلی کالینز (رتبه ۶۷) و مارگو رابی (رتبه ۶۵).

مجله تی سی کندلر از سال ۱۹۹۰ سالانه فهرستی ۱۰۰ چهره زیبا در میان افراد مشهور را منتشر می کند. نامزدهای این فهرست مرد و زن هستند. این کار در ابتدا به عنوان یک پروژه کوچک آغاز شد و بعد به یک پدیده ی اینترنتی سالانه بدل گشت. طی ۳۰ سال گذشته، این فهرست  توسط صدها میلیون نفر از سراسر جهان دیده شده است. شناخته شده ترین و معتبرترین فهرست در نوع خود به شمار می رود. میزان تماشای آن بسیار بیشتر از مجلات people ، esquire ، askmen ، maxim ، fhm و هر لیست زیبایی اینترنتی دیگر است! لیست های سالانه ی TC Candler توسط بیش از ۴۰۰ فرد مشهور که در طی این ۳۰ سال انتخاب شده‌ اند، مورد تأیید قرار می‌ گیرند.

 

ترلان پروانه گلشیفته فراهانی یائل شلیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین