کد خبر: 56044 A

بازیگر مشهوری که مجسمه اسکارش را گم کرد

بازیگر مشهوری که مجسمه اسکارش را گم کرد

جرد لتو همزمان با اعلام خبر همکاری‌اش با دارن آرونوفسکی در فیلم "طوفان"، از گم شدن مجسمه اسکارش خبر داد و گفت این تندیس به شکل نامرموزی ناپدید شده است.

ایران آرت: همزمان با بیستمین سالگرد اکران "مرثیه‌ای برای یک رؤیا" (Requiem for a Dream) گزاش شده است که "دارن آرونوفسکی" کارگردان فیلم با "جرد لتو" بازیگر آن در پروژه‌ی جدیدی به نام "طوفان" (Adrift) مجدداً همکاری می‌کنند. لتو در این فیلم که از داستان کوتاهی به همین نام نوشته‌ "کوجی سوزوکی" خالق "حلقه" (The Ring) اقتباس خواهد شد نقش‌آفرینی می‌کند و آرونوفسکی بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. "جیسون بلوم" با کمپانی بلوم‌هوس و لتو با کمپانی پارادوکس از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: "داستان بر روی یک دریای آرام می‌گذرد، جایی که یک قایق ماهی‌گیری یک کشتی تفریحی متروکه را با پیام اضطراری عجیبی کشف می‌کند. وقتی که یک ملوان مدیریتش را می‌پذیرد به زودی متوجه می‌شود که چرا خدمه باتجربه‌تر آن را "کشتی ارواح" نامیده‌اند."

این اولین همکاری لتو و آرونوفسکی در یک فیلم بلند پس از "مرثیه‌ای برای یک رؤیا" خواهد بود. عوامل این پروژه ابتدا باید منتظر پایان فیلمبرداری "نهنگ" (The Whale) آرونوفسکی برای استودیوی A24 بمانند که قرار است از ماه ژانویه آغاز شود. "نهنگ" اولین فیلم آرونوفسکس پس از "مادر!" (mother!) خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و به نظر می‌رسد که "طوفان" پس از آن ساخته شود. پیش‌تر گزارش شده بود که "برندن فریزر" در فیلم "نهنگ" نقش اول را بازی می‌کند.

به گزارش 30نما در خلاصه داستان "نهنگ" بر اساس نمایش تحسین‌شده‌ی "ساموئل دی. هانتر" نیز آمده است: "در حوالی مورمون کانتری، آیداهو، یک گوشه‌نشین ششصد پوندی در گوشه‌ی آپارتمانش پنهان شده و تا پای جان می‌خورد. او که سخت می‌کوشد پس از مدت‌ها دوباره با دخترش معاشرت کند، با او تماس می‌گیرد، اما فقط یک نوجوان شدیداً تلخ‌کام و تندزبان را می‌یابد." هانتر از نمایشنامه‌ی خودش اقتباس خواهد کرد.

لتو در سال ۲۰۲۱ فیلم "چیزهای کوچک" (The Little Things) را روی پرده و در شبکه‌ی HBO Max خواهد داشت. او سه‌شنبه شب در مصاحبه با "جیمز کوردن" ادعا کرد اسکاری که در سال ۲۰۱۴ برای بازی در "باشگاه خریداران دالاس" (Dallas Buyers Club) کسب کرده سه سال است که ناپدید شده.

لتو ۴۹ ساله به کوردن می‌گوید: "متوجه شدم که سه سال است که گم شده. نمی‌دانستم – فکر می‌کنم نمی‌خواسته‌اند که من متوجه شوم." گیتاریست گروه "ترتی سکندز تو مارس" اضافه می‌کند وقتی در لس‌آنجلس به خانه‌ی دیگری نقل مکان کرده این تندیس به شکل مرموزی ناپدید شده. او می‌گوید: "باید یک جایی باشد، اما همه جا را زیر و رو کرده‌اند. امیدوارم که هر جا هست به دست فرد درستی افتاده باشد."

 

اسکار جرد لتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین