ایران آرت: آنجلینا جولی در سال‌های اخیر بیشتر به صداپیشگی پرداخته و کمتر در فیلم‌های بلند مقابل دوربین رفته است. او در این سال‌ها فیلم "مالفیسنت" دیزنی را روی پرده داشته و به زودی با "جاودانان" مارول به سینما بازمی‌گردد. به همین علت تریلر وسترن "آن‌هایی که می‌خواستند بمیرم" تغییر مسیری واضح برای جولی برنده‌ی اسکار است.

این فیلم از رمانی به همین نام نوشته‌ی "مایکل کوریتا" اقتباس شده و بازیگران دیگری چون "نیکلاس هولت"، "جان برنتال"، "ایدن گیلن" و "تایلر پری" در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است که "آن‌هایی که می‌خواستند بمیرم" یک درام "زن-محور نئو-وسترن در صحرای مونتانا است. شاهد نوجوان یک قتل خود را تحت تعقیب دو آدمکش در مونتانا می‌بیند و زنی با بازی جولی وظیفه دارد از او محافظت کند در حالی که آتش‌سوزی در جنگل جان همگی آن‌ها را تهدید می‌کند."

به نوشته 30نما، "آن‌هایی که می‌خواستند بمیرم" تازه‌ترین اثر "تیلور شریدن" است که بیشتر با درام تلویزیونی "یلواستون" و نیز فیلمنامه‌ "سیکاریو" و "اگر سنگ از آسمان ببارد" که نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد شناخته شده.

فیلم "آن‌هایی که می‌خواستند بمیرم" ۱۴ می ۲۰۲۱ از سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد.

 

کد خبر: 57505 |

ویدئو: آنجلینا جولی در صحرای مونتانا چه می‌کند؟/ خانم سوپراستار در یک ماجرای آتشین

یک نوجوان خود را تحت تعقیب دو آدمکش در مونتانا می‌بیند و زنی با بازی آنجلینا جولی وظیفه دارد از او محافظت کند در حالی که آتش‌سوزی در جنگل جان همگی آن‌ها را تهدید می‌کند.

ارسال نظر