کد خبر: 57610 A

بازیگر "بازی تاج و تخت": فصل هشتم سریال را ندیده‌ام

بازیگر "بازی تاج و تخت": فصل هشتم سریال را ندیده‌ام

او در مصاحبه‌اش اعلام کرده آن قدر تحت تاثیر نقدها و نمرات پایین این سریال قرار گرفته است که حاضر نشده فصل هشتم آن را تماشا کند.

ایران آرت: شاید برایتان جالب باشد که بدانید مایکل مک‌الاتون که یکی از هنرپیشه‌های مجموعه بازی تاج و تخت محسوب می‌شود، بخاطر نمرات و نقدهای منفی فصل هشتم این مجموعه، آن را تماشا نکرده است. سریال گیم آو ترونز الهام گرفته شده از رمان "ترانه آتش و یخ" جرج آر.آر مارتین بوده و سال ۲۰۱۱ پخش آن آغاز شده است.

گیم آو ترونز تلفیقی از المان‌های جادو و شمشیری است که در سری ارباب حلقه‌ها آن را دیده بودیم. مجموعه گیم آو ترونز داستان گسترده خود را راجع به چندین جناح بیان می‌کند که بر سر رسیدن به قدرت و پادشاهی در هشت فصل با یکدیگر رقابت می‌کنند. با تمام این اوصاف و موفقیت‌ها و محبوبیت بسیار زیاد بدست آمده از فصل اول تا هفتم، فصل هشتم با رضایت طرفداران همراه نشد و آن‌ها با اتفاقاتی که در این فصل برای شخصیت‌ها و داستان افتاد، ابراز ناامیدی نسبت به مجموعه دلخواه خود کردند. در واقع در پس از پخش فصل آخر این سریال، سازندگان این مجموعه یعنی دیوید بنیاف و دن وایس برای طرفداران به شرور واقعی تبدیل شدند چرا که باعث پایان بندی ناامید کننده این سریال شدند.

به گزارش روزیاتو در حال حاضر بسیاری از ستارگان حاضر در مجموعه بازی تاج و تخت برداشت و نظر خود را راجع به فصل هشتم داشته‌اند. آخرین این واکنش‌ها مربوط به مایکل مک‌الاتون بازیگر نقش روز بولتون است که تا فصل پنجم در این سریال حضور داشت. او در مصاحبه‌اش اعلام کرده آن قدر تحت تاثیر نقدها و نمرات پایین این سریال قرار گرفته است که حاضر نشده تا فصل هشتم آن را تماشا کند.

او در این رابطه می‌گوید: "من فصل هشتم را تماشا نکرده‌ام. من همیشه فصل‌ها را با کمی تاخیر نگاه می‌کنم، خالصانه عاشق این مجموعه هستم و احتمالا روزی فصل هشتم را خواهم دید. اما بالاخره این سریال نقدهای منفی‌ای در مطبوعات کسب کرد. من از این بابت بسیار ناامید شدم و این خیلی شرم آور است. من فعلا تا پایان فصل هفتم سریال را تماشا کرده‌ام اما روزی فصل هشتم را تماشا خواهم کرد."

بازی تاج و تخت

مک‌الاتون همچنین باور دارد که این مجموعه قربانی موفقیت‌های خود شده است. او گفته است: "چطور می‌توان برای ۸ فصل داستان را بصورتی پیش برد که هم جدید باشد و هم پایبند به اصول؟" او اضافه می‌کند: "سر انجام طولانی شدن داستان می‌تواند به همچنین اتفاقاتی منجر شود و شاید بهتر بود این مجموعه در هفت فصل به پایان می‌رسید."  البته که پایان مجموعه در فصل هفتم کار درستی برای پایان دادن به این مجموعه نبود چرا که داستان همچنان قابلیت ساخته شدن فصل هشتم و ادامه دادن را داشت و بسیاری معتقدند این که فصل هشتم در شش قسمت پخش شد باعث کم پرداخته شدن به داستان سریال شده است.

با تمام این اوصاف قابل ذکر است که مجموعه گیم آو ترونز همچنان هم از سریال‌های محترم و خوب و اثری کلاسیک تلقی می‌شود و فصل هشتم باعث نمی‌شود تا فصول قبلی این سریال زیر سوال برود و همچنان قابل تماشاست. به خصوص این که اسپین آف این سریال نیز در سال آینده از راه می‌رسد و می‌تواند ضررها و اتفاقات فصل هشتم را از ذهنمان پاک کند.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین