کد خبر: 58027 A

رومن پولانسکی فیلم جدید می‌سازد/ بازگست کارگردان جنجالی به کریسمس ۱۹۹۹

رومن پولانسکی فیلم جدید می‌سازد/ بازگست کارگردان جنجالی به کریسمس ۱۹۹۹

این درام داستانی در سال ۱۹۹۹ و شب سال نو در یکی از هتل‌های معروف سوییس روی می‌دهد جایی که زندگی چند تن از مهمانان به هم بافته می‌شود.

ایران آرت: رومن پولانسکی فیلمساز جنجالی لهستانی برای فیلم «کاخ» (The Palace) دوباره پشت دوربین می‌رود. این درام داستانی در سال ۱۹۹۹ و شب سال نو در یکی از هتل‌های معروف سوییس روی می‌دهد جایی که زندگی چند تن از مهمانان به هم بافته می‌شود. این پروژه پنجشنبه این هفته توسط «پائولو دل بروکو» مدیر عامل شبکه Rai Cinema ایتالیا که فیلم را تولید می‌کند معرفی شده است.

پولانسکی فیلمنامه این فیلم را با همکاری «» لهستانی به نگارش درآورده است. جزئیات دیگر در مورد پروژه از جمله تاریخ شروع فیلمبرداری فاش نشده است.

دل بروکو در مصاحبه مطبوعاتی فیلم می‌گوید: «اولین پیش‌نویس فیلمنامه چند روز پیش به دست من رسید. جزئیاتی از آن را نمی‌توانم فاش کنم چون از طرف پولانسکی اجازه ندارم. کارگردانان بزرگ از فیلم‌هایشان به‌شدت حراست می‌کنند. در پاییز فیلمبرداری خواهیم کرد.»

به نوشته ۳۰نما، فیلم «یک افسر و یک جاسوس» (An Officer And A Spy) پولانسکی که با همکاری Rai تولید شده بود ابتدا در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه بزرگ هیأت داوران را کسب کرد و سپس برنده چندین جایزه سزار از جمله جایزه جنجال‌برانگیز بهترین کارگردانی شد.

بروکو می‌گوید: «می‌دانم که پولانسکی فیلمساز پرحاشیه‌ای است، ولی ما به جنبه‌های هنری علاقه‌مندیم، به کیفیت داستان‌ها، نه داستان‌های شخصی. در جشنواره ونیز اکران «یک افسر و یک جاسوس» با اعتراضاتی همراه شد اما او جایزه بزرگ هیأت داوران را برد.»

 

رومن پولانسکی پولانسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین