کد خبر: 58135 A

سینمای تارانتینو بازگشایی شد

سینمای تارانتینو بازگشایی شد

این سینمای ۳۰۰ نفری در سال ۱۹۲۹ در بلوار بورلی لس‌آنجلس افتتاح شده و تارانتیو با پرداخت هزینه‌ای به صورت ماهانه ضامن تداوم فعالیت آن می‌شود.

ایران آرت: صفحه توییتر "نیو بورلی سینما" اعلام کرده است که در تاریخ ۱ ژوئن بازگشایی خواهد شد. در مورد نحوه بازگشایی این سینما تاکنون جزئیاتی منتشر نشده است. 

این سینمای ۳۰۰ نفری در سال ۱۹۲۹ در بلوار بورلی لس‌آنجلس افتتاح شده و "کوئنتین تارانتینو" کارگردان و نویسنده برنده اسکار ماهانه ۵ هزار دلار به "شرمن تورگان" مالک سینما پرداخت می‌کرد تا به فعالیت ادامه دهد.

تورگان که در سال ۲۰۰۷ از دنیا رفت و تارانتینو مالک جدید سینمای نیو بورلی شد. تارانتینو در سال ۲۰۱۴ سرپرست نمایش‌دهندگان سینما شد و تصمیم گرفت که تنها فیلم‌های ۱۶ و ۳۵ میلی‌متری در این سینما اکران شود. او سپس از شر پروژکتور دیجیتال مایکل پسر تورگان خلاص شد. این سینما دسامبر سال ۲۰۱۸ پس از وقفه‌ای طولانی دوباره راه‌اندازی شد.

1235

به گزارش 30نما، در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۹، برنامه‌های سینما لغو شد تا فیلم "روزی روزگاری در هالیوود"‌ (Once Upon a Time in Hollywood) تارانتینو اکران شود. لابی‌های سینما مملو از پوسترهای این درام برنده اسکار شدند و پیش از نمایش آن کات طولانی‌تری سریال وسترن "قانون انعام" (Bounty Law) با بازی "لئوناردو دی‌کاپریو" در نقش "ریک دالتون" و نیز تریلرهایی قدیمی که در فیلم به آن‌ها ارجاع داده می‌شد پخش شدند.

"جوزف گوردن لویت" بازیگر فیلم‌های "تلقین" (Inception) و "دادگاه شیکاگو ۷" (The Trial of the Chicago 7) از بازگشایی این سینما اظهار خوشحالی کرده است.

 

کوئنتین تارانتینو تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین