کد خبر: 58469 A

راز چهره آشفته کیت وینسلت در سریال جدیدش

راز چهره آشفته کیت وینسلت در سریال جدیدش

گریمور سریال "مر از ایست‌تون" وظیفه داشته همه بازیگران را شلخته نشان دهد و این قانون با منش جدید کیت وینسلت همخوانی دارد. او اخیراً نقش‌هایی را رد می‌کند که استانداردهای زیبایی ظاهری آن‌ها دست یافتنی نیستند.

ایران آرت: لهجه شخصیت‌های سریال "مر از ایست‌تون" (Mare of Easttown) و لحن خاص آن جنجال زیادی به پا کرده و حتی "اس‌ان‌ال" (Saturday Night Live) بخشی از اپیزود دو هفته قبل را به این درام کارآگاهی با بازی "کیت وینسلت" اختصاص داد. هفته گذشته گزارش شد که گریمور ارشد سریال "لارنس دیویس" وظیفه داشته بدون استثناء موی تمام شخصیت‌ها را به هم ریخته نشان دهد.

دیویس در مصاحبه با "اینسایدر" می‌گوید: "وقتی که استخدام شدم، به من گفتند که موی همه شخصیت‌ها باید [به هم ریخته و مثل زمانی باشد که فرد] از خواب بیدار می‌شود."

این قانون با منش جدید "کیت وینسلت" همخوانی دارد. او اخیراً نقش‌هایی را رد می‌کند که استانداردهای زیبایی ظاهری آن‌ها دست یافتنی نیستند. این بازیگر برنده اسکار به "تایمز لندن" گفته بود: "بله، سالخورده‌تر شده‌ام. گاهی بی‌ریخت می‌شوم. چون می‌بینم که مردم وقت زیادی را صرف نگران بودن در مورد ظاهرشان می‌کنند، با فیلترها. به تصاویری از مکان‌های به‌شدت باشکوه نگاه می‌کنند تا تعطیلات خود را در آن بگذرانند. در این رابطه برای نسل جوان نگرانم. این آرمان‌های دست‌نیافتنی. و دیگر نمی‌خواهم نقش‌هایی بازی کنم که چیزهای دست‌نیافتنی را تغذیه می‌کند. برای من دیگر کافی است."

وینسلت اضافه می‌کند که مدیران شبکه اچ‌بی‌او با دیدن اولین تصاویر سریال "مر از ایست‌تون" پرسیده‌اند: ""آیا کیت باید تا این حد…" گفتم: "تا این حد چه؟ بی‌ریخت؟ بله. کیت باید بی‌ریخت به نظر برسد.""

مر از ایست‌تون

به گزارش 30نما، وینسلت پیش‌تر به "ایندی‌وایر" گفته بود: "شخصیت "مر شیهان" به شکلی حال به هم زن است. اغلب اوقات شلخته است، اهمیتی نمی‌دهد که ظاهرش چگونه است، دیگر اهمیتی نمی‌دهد که مردم در مورد او چه فکر می‌کنند… در روند خلق شخصیت تصمیم گرفتیم که او زنی باشد که وقتی اوایل روز مسواک می‌زند خودش را در آینه دیده و دیگر حاضر نیست خودش را در آن ببیند. او چنین شخصیتی است. مثل اغلب مادران پرمشغله‌ای که می‌شناسم – مثل خود من. واقعاً همین‌گونه است."

"ایوان پیترز" دیگر بازیگر سریال است که در نقش کارآگاه جوان "کالین زابل" ظاهر شده و در تحقیقات پیرامون قتل یک دختر نوجوان به شخصیت وینسلت در سریال کمک می‌کند.

پیترز در مورد لحظات پایانی و باورنکردنی اپیزود پنجم که یکشنبه شب گذشته از اچ‌بی‌او روی ایر رفت به "نیویورک  تایمز" می‌گوید: "وقتی فیلمنامه را خواندم بهت‌زده شدم، و امیدوارم بودم و به نحوی می‌دانستم که مخاطبین هم شگفت‌زده خواهند شد."

 

کیت وینسلت مر از ایست تون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین