کد خبر: 58561 A

اتفاقی بی سابقه برای سریال جدید رامبد جوان

اتفاقی بی سابقه برای سریال جدید رامبد جوان

شش قسمت ابتدایی سریال جدید رامبد جوان از پلتفرم پخش‌کننده حذف شد، قسمت‌هایی که به‌طور حتم تولیدش بودجه قابل‌توجهی داشته، اما به‌دلیل کیفیت بسیار پایین، سرمایه‌گذارانش از بودجه‌ای که هزینه آن کرده‌اند، صرف‌نظر کردند.

ایران آرت: فهیمه پناه‌آذر در همشهری نوشت: این روزها رامبد جوان در حالی مشغول تدارک "مردم معمولی" برای شبکه نمایش خانگی است که پلتفرم پخش‌کننده این فیلم به‌خاطر کیفیت پایین این مجموعه، تصمیم گرفت تا قسمت اول تا ششم آن را از صفحه نمایش حذف کند و قسمت هفتم را به‌عنوان قسمت اول در نظر بگیرد. 6قسمتی که به‌طور حتم تولیدش بودجه قابل‌توجهی داشته، اما به‌دلیل کیفیت بسیار پایین، سرمایه‌گذارانش از بودجه‌ای که هزینه آن کرده‌اند، صرف‌نظر کردند.

به‌نظر می‌رسد رامبد جوان این روزها برای ساخت مجموعه‌ای در یکی از پلتفرم‌ها در حال گذراندن آزمون و خطاست؛ هر چند روابط‌ عمومی فیلیمو معتقد است که این آزمون و خطا نیست. سریال کمدی "مردم معمولی" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان، قرار است از شنبه ۸ خرداد با تغییر در زمان پخش، روزهای شنبه و پنجشنبه به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش ‌شود. تماشاگران 6قسمت اول را ندید گرفته تا قسمت هفتم به‌عنوان قسمت اول این مجموعه طنز در پلتفرم موردنظر بارگذاری شود!

"مردم معمولی" با توجه به نوع کمدی آن، نتوانست انتظار مخاطبان سریال را برآورده سازد و نقدهای زیادی در زمان نمایش آن از سوی منتقدان وارد شد. بعد از مدتی 6قسمت ابتدایی سریال "مردم معمولی" به‌دلیل آنچه "شیوه جدید روایت و رویکرد تعاملی با مخاطبان" عنوان شده، از دسترس خارج شد. "مردم معمولی" بعد از هر پخش خود، در رده پایین‌ترین نظرسنجی‌های خود پلتفرم پخش‌کننده قرار گرفته و تاکنون این یک ناکامی بزرگ برای کارگردانش بوده است.

مردم معمولی 1

روابط‌عمومی سریال اعلام کرد: "پس از بررسی نظرات کاربران و مخاطبان در 6قسمت ابتدایی و تغییر در سبک سریال، گروه سازنده "مردم معمولی" و فیلیمو تصمیم به تغییرات گسترده گرفتند تا با رویکرد جدید قسمت هفتم را به‌عنوان قسمت نخست در دسترس مخاطبان قرار دهند."

در بخشی از این توضیح آمده است: "احترام به سلیقه مخاطبان و نگاه تعاملی همواره جزو دغدغه‌های عوامل سازنده سریال "مردم معمولی" و مدیریت مجموعه فیلیمو بوده و از همین رو تصمیم به تغییرات در این سریال نیز در همین راستا صورت گرفته است."

2577207_462

"مردم معمولی" با بازی بازیگرانی چون رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی و... قرار بود فضای جدیدی در میان کمدی‌های اپیزودیک باشد، اما در نهایت جوان و تیمش نتوانست یک کمدی باکیفیت و مخاطب‌پسند را داشته باشد.

به‌زعم کارشناسان یکی از دلایل عدم‌موفقیت سریال جدید جوان نبود یک فیلمنامه است؛ ضعفی که این روزها در برخی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی به‌خوبی دیده می‌شود.

خندوانه دردسر‌ساز شد

مسئله دیگر در زندگی کاری این روزهای رامبد جوان، معذرت‌خواهی‌اش برای موضوعی است که در برنامه "خندوانه" پیش آمد.

حرف‌های فیروز کریمی در برنامه خندوانه آغاز حواشی بود که چند روزی است گریبان رامبد جوان و برنامه‌ خندوانه را گرفته است. جوان با اینکه در فضای مجازی عذرخواهی کرد، اما همچنان نقدها ادامه داشت تا اینکه در برنامه کتاب باز که حضور داشت، باز هم از نویسندگان، ناشران و اهالی قلم عذرخواهی کرد.

خندوانه

جوان درباره حاشیه‌ای که اتفاق افتاد، عنوان کرد: مهمانان محترم مثل مهمانان دیگری که به برنامه می‌آیند مشغول بازی شدند که یکسری سؤالات از آنها پرسیده می‌شود و در 5ثانیه باید پاسخ بدهند. مهمانان از ابتدای بازی در دور این افتادند که با سؤالات شوخی کنند و تسلط در آن بخش نداشتند و هیچ‌چیز به‌طور عمد اتفاق نیفتاد.

 

رامبد جوان خندوانه
نظرات خوانندگان
  • شهاب زارعی
    پاسخ

    رامبد جوان بسیار لوس وبی شخصیت واز طرفی فرصت طلب است ازدیدمردم دورش کنید این حال بهم زن رو

  • Mn
    پاسخ

    مذخرففففففف

  • ناشناس
    پاسخ

    بخدا حیف وقت وعمرگرانبهایی که مردم مظلوم ایران باید پای خندوانه ودیگربرنامه های رامبدجوان تلف کنند وآنها میلیاردها بخاطر برنامه های بی مزه شان ازبیت المال بجیب زنن. آیا این پولها حلال است.

  • ایمان
    پاسخ

    وقتی طنزپردازان قوی و خوش ذوقی مثل عطاران از عرصه تلویزیون کنار گذاشته میشن طبیعیه که یه آدم لوس و چاپلوس و حال به هم زن مثل رامبد جوان فرصت پیدا میکنه که اینجوری جولان بده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین