کد خبر: 58748 A

بهترین فیلم تاریخ به انتخاب سایت راتن تومیتوز

بهترین فیلم تاریخ به انتخاب سایت راتن تومیتوز

در حالی که تاکنون فیلم "پدینگتون ۲" با داشتن امتیاز ۱۰۰ از نقدهایی که دریافت کرده بود پرامتیازترین فیلم سایت راتن تومیتوز بود، این جایگاه را از دست داد.

ایران آرت: فیلم "خرس پدینگتون" به دلیل گرفتن یک نقد منفی جایگاه ۱۰۰ درصد خود را در سایت راتن تومیتوز از دست داد و نمره ۹۹ درصد را کسب کرد.

فیلم تحسین شده دوم "پدینگتون" که هفته‌ها بود با پایین آمدن امتیاز "همشهری کین" از جایگاه یکم، به تنهایی این جایگاه را در اختیار داشت با رسیدن یک نقد منفی امتیاز کامل ۱۰۰ درصد را از دست داد و اکنون با "همشهری کین" به اتفاق با امتیاز ۹۹ درصد، فیلم‌های "یک" این سایت سینمایی هستند.

"پدینگتون ۲" سال ۲۰۱۷ پس از فیلم اولیه که سال ۲۰۱۴ ساخته شد، کاملاً موفقیت‌آمیز از راه رسید. این شخصیت سال ۱۹۵۸ توسط مایکل باند نویسنده خلق شد و این خرس دهه‌ها به عنوان یک شخصیت محبوب در خانواده‌های بریتانیایی مطرح بود. پس از سال‌ها چالش وقتی برای اولین بار نخستین اقتباس سینمایی از این فیلم از راه رسید، با اقبال وسیعی روبه‌رو شد. در حالی که ابتدا کالین فرت برای صداگذاری این خرس پرویی انتخاب شده بود، اما در نهایت صدای بن ویشاو برای او مناسب‌تر تشخیص داده شد.

به گزارش مهر، نقد منفی بر این فیلم را ادی هریسون از جامعه نقد فیلم نوشته و این شخصیت را یک شیاد شیطانی بدخواه خوانده است. این نقد موجب شد تا فیلم امتیاز صد درصد خود را از دست بدهد.

وی از نوع تصویر کردن این شخصیت به عنوان خرسی با اعتماد به نفس بیش از اندازه یاد کرده که عوام‌فریب و خیلی عبوس است و به همین دلیل ارتباط کمی با شخصیت کلاسیکی که در کتاب‌ها از آن ترسیم شده، دارد و باید در اولین فرصت به فضا شوتش کرد و شاید از آنجا هم به هرجایی که امکانش باشد ... . وی نوشته: این خرس پدینگتون مورد علاقه مامان نیست، مال تو هم نیست. شاید اگر برنامه تلویزیونی آن را ندیده باشید این فیلم را تحمل کنید، اما در طولانی مدت برای علاقه‌مندان پدینگتون این فیلم بیش از اندازه خسته کننده و حوصله‌سر بر خواهد بود.

چندی پیش با انتشار یک نقد منفی درباره فیلم هشتاد ساله "همشهری کین" ساخته اورسن ولز این فیلم امتیاز ۱۰۰ درصد خود را در سایت راتن تومیتوز از دست داده بود.

 

هالیوود خرس پدینگتون همشهری کین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین