کد خبر: 58960 A

رازهای محبوبیت آنجلینا جولی ستاره ۴۶ ساله هالیوود

رازهای محبوبیت آنجلینا جولی ستاره ۴۶ ساله هالیوود

آنجلینا جولی، بازیگر مشهور و نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان ۴۶ ساله شد. او از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود است.

سجاد مالمیر

ایران آرت، سجاد مالمیر: آنجلینا جولی، ستاره سینمای هالیوود تولد ۴۶ سالگی خود را جشن گرفت. جولی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای هالیوود است اما آیا همه محبوبیت او به وجه ستاره بودنش در سینما برمی‌گردد؟ خیر.

آنجلینا جولی سال‌هاست به عنوان سفیر حسن نیت به فعالیت‌های بشردوستانه مشغول است. او از زمانی که نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان شده، به کشورهای مختلفی از جمله عراق، بنگلادش، افغانستان، پاکستان، لیبی، سوریه، کامبوج و... سفر کرده و با کودکان، پناهجویان و یا زنان رنج‌دیده این مناطق دیدار کرده است.

خانم جولی به خاطر تلاش‌های بشردوستانه‌اش معروف است و جایزه بشردوستانه ژان هرشولت و همچنین جایزه افتخاری سفارش سنت مایکل و سنت جورج را دریافت کرده‌ است. او جنبش‌های مختلفی از جمله حفاظت، آموزش و حقوق زنان را ترویج می‌کند و در بسیاری موارد به پناهجویان کمک‌های مالی کرده است.

آنجلینا جولی

این ستاره برای مقابله با بحران‌ها نیز همیشه پیش‌قدم بوده است. او تاکنون میلیون‌ها دلار از سرمایه‌اش را برای کمک به محیط زیست و حفظ جنگل‌ها، بحران آب و غذا و مبارزه با فقر هزینه کرده است. او جزو اولین سلبریتی‌هایی بود که مبلغی را جهت مقابله با کرونا اهدا کرد.

آنجلینا جولی

یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنجلینا جولی، فرزندانی است که او به سرپرستی پذیرفته. جولی به همراه همسر سابقش برد پیت، کودکانی از اتیوپی، ویتنام و کامبوج را به فرزندی پذیرفتند که پس از جدایی این زوج، حکم حضانت فرزندانشان به صورت برابر بین هر دو طرف اعلام شد.

آنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی در زمینه بازیگری هم چهره موفقی بوده و یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب در کارنامه افتخاراتش دارد. او چند بار به‌عنوان پردرآمدترین و چند بار نیز به‌عنوان زیباترین بازیگر زن جهان معرفی شده است.

4

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین