کد خبر: 59682 A

فیلم "باربی" را خانم کارگردان می‌سازد/ مارگو رابی در نقش عروسک محبوب

فیلم "باربی" را خانم کارگردان می‌سازد/ مارگو رابی در نقش عروسک محبوب

مارگو رابی بازیگر نقش باربی، از سپردن وظیفه کارگردانی این فیلم به گرتا گرویک کارگردان جوان سینما خبر داد.

ایران آرت: کارگردانی فیلم "باربی" (Barbie) توسط "گرتا گرویگ" برای استودیوی برادران وارنر تأیید شد. "مارگو رابی" بازیگر این فیلم هفته گذشته در مصاحبه با مجله "ووگ" بریتانیا فاش کرد که کارگردان "زنان کوچک" و "لیدی برد" بر روی صندلی کارگردانی "باربی" می‌نشیند.

رابی به "ووگ" گفته بود: "با خود چیزهای زیادی می‌آورد. و ارتباطات نوستالژیک بسیار" او اضافه می‌کند: "مردم عموماً وقتی کلمه "باربی" را می‌شنوند فکر می‌کنند: "می‌دانم چگونه فیلمی خواهد بود" و بعد می‌شنوند که "گرتا گرویگ" نویسنده و کارگردان فیلم است، و می‌گویند: "خوب، شاید هم ندانم…""

مشارکت گرویگ در تولید "باربی" برای سینما تابستان سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود وقتی که فاش شد او به همراه همکار همیشگی‌اش "نوآح بامبک" نویسنده فیلمنامه خواهد بود. گرویگ و بامبک "فرانسیس ها" و "میسترس آمریکا" را به همراه یکدیگر نوشته‌اند. در فیلم "گرین‌برگ" بامبک نیز گرویگ نقش‌آفرینی کرده است.

به نوشته 30نما، ورایتی در مورد زمان شروع فیلمبرداری و اکران "باربی" می‌نویسد:‌ "گرویگ و بامبک در حال فیلمبرداری فیلم بلند "برفک" هستند که گرویگ در آن نقش بازی می‌کند. پس از آن پروژه، این دو تمرکز خود را معطوف فیلم "باربی" می‌کنند که اوایل سال ۲۰۲۲ در استودیوهای لیوزدن لندن فیلمبرداری خواهد شد. برنامه این است که فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران شود."

"باربی" اولین فیلم بلند گرویگ پس از "زنان کوچک" در مقام کارگردان خواهد بود. آن فیلم در سال ۲۰۱۹ توسط سونی اکران شد و ۲۱۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. "زنان کوچک" در اسکار شش نامزدی از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن برای "سرشا رونان"، بهتزین بازیگر زن نقش مکمل برای "فلورنس پیو"، بهترین فیلمنامه اقتباس‌شده، بهترین موسیقی منت و بهترین طراحی لباس را کسب کرد و در نهایت برنده اسکار بهترین طراحی لباس شد.

رابی سال گذشته در مورد "باربی" به "هالیوود ریپورتر" گفته بود: "هدف ما این است: "هر چه که در ذهن شما بگذرد، ما کاری کاملاً متفاوت با آن ارائه می‌دهیم – چیزهایی که خودتان هم نمی‌دانستید که می‌خواهید." بنابراین، آیا می‌توانیم حقیقتاً به این برند و هوادارانش وفادار بمانیم و در عین حال مردم را غافلگیر کنیم؟ زیرا اگر موفق به این کار شویم و بحثی تأمل‌برانگیز به راه بیندازیم، آن‌وقت تا حد ممکن با قدرت پیش رفته‌ایم." رابی در مورد فیلمنامه‌ی گرویگ و بامبک می‌گوید: "هرچه که در ذهن شما می‌گذرد، آن نیست."

 

باربی مارگو رابی گرتا گرویک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین