کد خبر: 60105 A

توضیح رامبد جوان درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان

توضیح رامبد جوان درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان

رامبد جوان پس از گذشت ۱۱ روز از ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت فعلی اش در بیمارستان را تشریح و اعلام کرد که شرایطش در حال حاضر مساعد است.

ایران آرت: رامبد جوان با انتشار متنی در فضای مجازی، درباره ی شرایط جسمی خود پس از ابتلاء به کرونا توضیح داد: کرونا تمام توانش را برای از بین بردن من خرج نکرد! به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌ام با کووید به راندهای خطرناک نرسید.

وی تاکید کرد: خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گویم، خیلی مواظب خودتان باشید. لطفاً، هم حواس‌جمع باشید و هم مطالبه‌گر.

متن پیام رامبد جوان به شرح زیر است:

«کرونا و من، روز یازدهم!

ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!

مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطرافتون وجود داره!

کرونا تمام توانشو برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا رو شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان اومدم.

امروز حالم از تمام روزهای قبل بهتره و بعید می‌دونم ورق برگرده. تلاش کردم کسی رو نگران نکنم. عذرخواهم برای اینکه نتونستم با «خندوانه» کنارتون باشم و ممنونم از همکارهای خوبم در «مردم معمولی» که نذاشتن تولید این سریال، متوقف بشه.

قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌م با کوید به راندهای خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گم: خیلی مواظب خودتون باشین. لطفاً، هم حواس‌جمع باشین و هم مطالبه‌گر.

دلم برای خانه، برای خیابان‌ها، برای کار، حتی برای ترافیک، برای روبروشدن با مشکلات روزمره و خلاصه برای یک زندگی عادی تنگ شده است. زود برمی‌گردم.»

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر ۱۷ نفر از عوامل دو پروژه «خندوانه» و «حالا برعکس» به کرونا مبتلا شدند. بر این اساس فصل هفتم برنامه «خندوانه» پیش از عید فطر به پایان رسید. به گفته سیدعلی احمدی تهیه کننده «خندوانه» شروع فصل جدید «خندوانه» پس از ایام عزاداری محرم و صفر خواهد بود.

 

رامبد جوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین