کد خبر: 60338 A

سعید روستایی دوباره نوید محمدزاده را انتخاب کرد/ "برادران لیلا" سومین فیلم آقای کارگردان

سعید روستایی دوباره نوید محمدزاده را انتخاب کرد/ "برادران لیلا" سومین فیلم آقای کارگردان

پس از همکاری در "ابد و یک روز" و "متری شیش و نیم"، نوید محمدزاده در سومین فیلم سعید روستای که "برادران لیلا" نام دارد ایفای نقش خواهد کرد.

ایران آرت: سعید روستایی با ساخت 2 فیلم "ابد و یک روز" (1394) و "متری شیش و نیم" (1397) هم به جوایز و افتخارات سینمایی مختلفی دست یافت و هم تماشاگران فراوانی را به سینما کشاند. حالا او برای بسیاری از منتقدان و تماشاگران به نامی بدل شده که آثارش را با اشتیاق دنبال می‌کنند و منتظرند ببینند این مبدع ژانر "فقرای پرخاشگر" چه پروژه جدیدی را آغاز می‌کند. حالا خبر می‌رسد این استعداد نوظهور که خیلی زود با همان 2 فیلم برای بعضی سینمایی‌نویسان سهل‌گیر و جوانان کم‌تجربه به یکی از بت‌های سینمای ایران بدل شده، قصد دارد پروژه جدیدی را به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به نام "برادران لیلا" آغاز کند.

همشهری نوشت گویا نوید محمدزاده، همچون 2 ساخته قبلی روستایی، در این پروژه نیز حضور دارد. جز محمدزاده، پیمان معادی و پریناز ایزدیار هم در 2 فیلم اول روستایی نقش‌آفرینی کردند و هنوز باید منتظر ماند و دید آیا این دو در "برادران لیلا" هم جلوی دوربین روستایی خواهند رفت یا نه. با اینکه "متری شیش و نیم" سال 1397در ایران اکران شد و مدت‌ها پیش از ورود کرونا به ایران روند نمایشش بسته شد، با این حال، به تازگی این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم‌های تریلر و پلیسی "ریم پولار" فرانسه نمایش داده شد و توانست جایزه بهترین فیلم و جایزه منتقدان این جشنواره را به‌دست آورد.

حالا این فیلم از حدود 10روز پیش در تعدادی از سالن‌های سینمای فرانسه به روی پرده رفته و توانسته در حدود 250هزار دلار فروش کند. جواد نوروزبیگی هم که تهیه‌کننده فیلم جدید روستایی خواهد بود، این روزها فیلم "خون شد" ساخته مسعود کیمیایی را روی پرده دارد.

 نوروزبیگی در اوایل امسال از میزان فروش پایین فیلم "خون شد" اظهار تعجب کرد. از شروع کرونا تا امروز 2 فیلم "مهمانخانه‌ ماه نو" (1397) و "کشتارگاه" (1397) به تهیه کنندگی نوروزبیگی اکران آنلاین شده‌اند.

 

نوید محمدزاده سعید روستایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین