کد خبر: 60374 A

تمجید ستاره هالیوود و رپر آمریکایی از کشتی‌گیر ایرانی

تمجید ستاره هالیوود و رپر آمریکایی از کشتی‌گیر ایرانی

کوین هارت درباره کشتی‌های محمدعلی گرایی در المپیک می‌گوید: محمد علی گرایی روی سکو نرفت اما باعث شد از کشتی فرنگی لذت ببرم. بنابراین ممنونم مرد، ممنونم محمد علی. عملکردت عالی بود

ایران آرت: گنج پنهان مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ برنامه ویژه "کوین هارت" و "اسنوپ داگ" بود که از شبکه پیکاک پخش شد. ستاره فیلم‌های "جومانجی" (Jumanji) و رپر آمریکایی مهم‌ترین لحظات این رویداد ورزشی که در شرایطی بی‌سابقه برگزار شد را با طنز نبوغ‌آمیزشان بررسی کردند. در یکی از اپیزودهای این برنامه، هارت و اسنوپ به کشتی فرنگی می‌پردازند و فنون چشم‌نواز "محمد علی گرایی" را ستایش می‌کنند. "اسنوپ داگ" می‌گوید: "او مثل یک قهرمان مبارزه می‌کند."

هارت پس از تماشای فن "سنجاب پرنده" گرایی می‌گوید: "[کشتی‌گیر] بدنش (کلمه اصلی به کار برده شده تغییر پیدا کرده است) را روی پیشانی حریف می‌چسباند و بعد همان‌ جا را می‌بوسد."

"اسنوپ داگ" در ادامه می‌گوید کشتی‌گیر ایرانی به این فن کفایت نکرد و فن "سالتو بارانداز" را در مسابقه دیگری با حریف کوبایی اجرا کرد. چهره کشتی‌گیر کوبایی که مقهور هنرنمایی گرایی شده توجه دو مجری را برای چند دقیقه مطعوف می‌کند.

168977607

هارت می‌گوید: "امکانش هست به چهره کشتی‌گیر برگردیم؟ برگردید به چهره مرد سیاه‌پوست وقتی که متوجه شد کارش تمام شده" و اسنوپ اضافه می‌کند: "این چهره مردی است که می‌گوید من را در برنامه کوین و اسنوپ نشان خواهند داد." هارت ادامه می‌دهد: "این چهره می‌گوید: "این دیگر چه کوفتی بود؟ من ۱۰ سال است که کشتی‌گیر فرنگی‌ام و هیچ‌وقت پیش نیامده بود که کسی من را بلند کند و بچرخاند."

هارت در پایان این بخش می‌گوید: "محمد علی گرایی روی سکو نرفت اما باعث شد از کشتی فرنگی لذت ببرم. بنابراین ممنونم مرد، ممنونم محمد علی. عملکردت عالی بود."

 

اسنوپ داگ کوین هارت کشتی گیر محمدعلی گرایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین