کد خبر: 60583 A

حمله خبرگزاری فارس به مجری خانم رادیو جوان/ افشاگری واکسنی را بشنوید

حمله خبرگزاری فارس به مجری خانم رادیو جوان/ افشاگری واکسنی را بشنوید

مصاحبه مجری رادیو جوان با شهریاری رئیس کمسیون بهداشت و درمان با اعتراض شدید خبرگزاری فارس همراه شده است.

ایران آرت: فارس نوشت: مصاحبه شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مجری رادیو جوان درباره واکسن این روزها تیتر اصلی رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته است. پرسش و پاسخ از مسوول، صادقانه و صریح و واقع بینانه حق رسانه است. اما سوال‌های جهتدار و هدایت مسوول به سخنان حاشیه‌ساز و غیرواقع در شأن رسانه انقلاب اسلامی است؟

به نوشته فارس، مصاحبه مجری رادیو جوان با شهریاری رئیس کمسیون بهداشت و درمان را هرکس گوش دهد تائید می‌کند که مجری تلاش کرده است با سخنان غیرواقع و با ادبیاتی کاملا مشابه رسانه‌های ضدانقلاب مصاحبه شونده را عصبی و وادار به اعتراف علیه تولید واکسن ایرانی کند. مجری رادیو جوان در اظهاراتی کذب کشته شدن مردم در بیماری کرونا را گردن تولید واکسن ایرانی می‌اندازد و از مصاحبه شونده درخواست می‌کند تائید کند. 

از این بدتر در اقدام غیرحرفه‌ای سوال‌هایی که نیازمند توضیح مشروح و با جزئیات است را درخواست می‌کند تنها با بله و خیر جواب دهد. آیا نظارتی نباید در تولید محتوای رسانه‌ای این برنامه وجود داشته باشد؟ آیا در موضوعی که تا این میزان از جهت سلامت روانی جامعه اهمیت دارد نباید یک سردبیر مجرب و مجری متعهد استفاده شود که سخن کذب نگوید و حرف‌های رسانه‌ای ضدانقلاب را تکرار نکند؟ 

 

 

خبرگزاری اصولگرا در ادامه نوشته است: در بخشی از این مصاحبه مجری می‌خواهد به مخاطب القا کند که اولا در کشور مافیایی بوده است که نمی‌خواست واکسن وارد کشور بشود و از طرفی طوری با شهریاری و مخاطب صحبت می‌کند که گویی در کشور واکسن نداریم. مجری رادیو جوان، این نماینده مجلس را وادار می‌کند که به این سوال که " آیا مافیا مانع واردات واکسن شده یا نه؟" بصورت بله یا خیر پاسخ دهد و در ادامه صحبت‌های شهریاری که می‌گوید "ما توصیه‌های لازم را به رئیس ستاد کرونا دادیم اما رئیس ستاد به توصیه‌ها گوش نمی‌کرد" می‌گوید: پس به این دلیل است که الان در کشور واکسن نداریم!

به نوشته فارس، اکنون که کشور در مسیر افزایش سرعت تزریق واکسن قرار گرفته است چگونه این مجری رادیو جوان همچون رسانه‌های ضدانقلاب کشور را بحران زده و بدون واکسن ترسیم می‌کند؟

در بخش‌های دیگری این مجری بارها میپرسد " آیا این کسانی که واکسن ایرانی را می‌ساختند، می‌دانستند که دارند دروغ می‌گویند که ما می‌توانیم فلان تعداد واکسن بسازیم؟"  رویکردی که به مخاطب القا می‌کند که گویی تولیدکنندگان واکسن داخلی دروغ‌گو بوده‌اند و با مردم صداقت نداشتند.

انتظار می رود مسئولین رادیو درباره این برنامه و ادعای دروغ مجری برنامه درخصوص وضعیت واکسن ایرانی به مردم توضیح داده و از آنچه در برنامه پیش آمده است عذرخواهی کند.

 

مجری خبرگزاری فارس واکسن کرونا واکسن ایرانی مجری رادیو
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین