کد خبر: 60603 A

نیکول کیدمن قانون را دور زد/ جنجال خانم بازیگر در آسیای شرقی

نیکول کیدمن قانون را دور زد/ جنجال خانم بازیگر در آسیای شرقی

سفر نیکل کیدمن به هنگ کنگ بدون گذراندن دوران قرنطینه اجباری یک هفته ای، موجب اعتراض مردم و ناعادلانه خواندن این معافیت شده است.

ایران آرت: به نقل از نیویورک تایمز، «نیکل کیدمن» بازیگر هالیوودی که برای بازی در یک سریال درباره مهاجران ثروتمند به کشور هنگ کنگ سفر کرده بود با دور زدن قوانین مربوط به قرنطینه اجباری در این کشور موجی از اعتراضات را در میان مردم ایجاد کرده است. 

مردم هنگ کنگ عدم قرنطینه ستاره هالیوودی را به عنوان نمادی از روند روز افزون بی عدالتی و نابرابری در این منطقه می دانند. 

«مایکل تین» از فعالان حقوقی و قانوگذاری در هنگ کنگ از «سوفیل چان» وزیر بهداشت هنگ کنگ پرسیده است آیا همه ستاره‌های سینمایی که به هنگ سفر می کنند از محدویت های قرنطینه ای معاف هستند؟ و اگر این طور نیست توضیح دهید چرا «نیکل کیدمن» نسبت به همه ما برتری داشته است؟

به گزارش ایسنا، «نیکل کیدمن» دو روز پس از سفر با جت شخصی از استرالیا به هنگ کنگ به یک مرکز خرید در مرکز شهر رفته بود و دولت هنگ کنگ چند روز بعد تائید کرد که این بازیگر به همراه چهار نفر از اعضای کاری که قرار است در این کشور ساخته شود از قانون قرنطینه یک هفته ای مسافران ورودی از استرالیا معاف شده اند. 

«مهاجران» که نگاهی هجوآمیز به زندگی ثروتمندان غربی در قطب های مالی جهان دارد، بر اساس رمانی نوشته «جانیکا وای.کی لی» برای سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم ویدئو ساخته می شود. 

 

نیکول کیدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین