کد خبر: 6067 A

واکنش تند رسانه افراطی به دابمسمش «دیواربه‌دیواری‌»ها با محسن چاوشی در تلویزیون: ستاد روحانی در تلویزیون مستقر شده! انگیزه‌های سبز و بنفش!

واکنش تند رسانه افراطی به دابمسمش «دیواربه‌دیواری‌»ها با محسن چاوشی در تلویزیون: ستاد روحانی در تلویزیون مستقر شده! انگیزه‌های سبز و بنفش!

جمعه‌شب گذشته که سریال «دیوار به دیوار» با دابمسمشی از عوامل این سریال با اثر انتخاباتی محسن چاوشی با نام «بیست هزار آرزو» به پایان رسید، می شد حدس زد که رسانه‌های تندرو به این اقدام شبکه سه خواهند تاخت

ایران‌آرت: جمعه‌شب گذشته که سریال «دیوار به دیوار» با دابمسمشی از عوامل این سریال، از جمله آزاده صمدی، گوهر خیراندیش و فرهاد آییش با اثر انتخاباتی محسن چاوشی با نام «بیست هزار آرزو» به پایان رسید، می شد حدس زد که رسانه‌های تندرو به این اقدام شبکه سه خواهند تاخت.

به گزارش ایران‌آرت، روزنامه «صبح نو» به عنوان یکی از نشریات نزدیک به محمدباقر قالیباف شهردار تهران و کاندیدای مستعفی دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار تصویری از گوهر خیراندیش بازیگر این سریال و دابسمش که  مانتویی سبز و شالی بنفش پوشیده، به این اقدام شبکه سه پرداخته است.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۸_۰۱-۴۶-۴۹

این روزنامه علاوه بر گزارشی مفصل، در سرمقاله نیز بهاین موضوع اشاره کرده و نوشته: «ستاد تبلیغاتی آقای حسن روحانی در سازمان صدا و سیما ظاهراً تعطیل نشده و با وجود اتمام انتخابات هنوز با همان انگیزه‌های سبز و بنفش به فعالیت خود ادامه می‌دهد! جمعه‌شب گذشته و با اتمام سریال دیوار به دیوار، دقایقی از آنتن رسانه ملی در شبکه سه به پخش (مثلاً) پشت صحنه‌های این سریال اختصاص یافت ولی در واقع عوامل سریال با به تن داشتن لباس‌هایی به رنگ ستاد تبلیغاتی آقای روحانی و پخش آهنگی که یک خواننده استودیویی به  ستاد مذکور تقدیم کرده، به جشن انتخاباتی پرداختند و عجیب‌تر اینکه همین برنامه مجدداً در روز بعد و در نوبت تکرار دوباره به روی آنتن رفت. این نمونه فقط یکی از انبوه نمونه‌هایی است که سازمان صداو سیما طی ماه‌های اخیر و با وجود ادعای بی طرفی ، تمام و کمال به جانبداری از یک نامزد خاص در انتخابات پرداخت و علاوه بر بهره مندی از فهرست‌های تبلیغاتی، در بخش‌های متعدد خبری نیز از مواهب بسیاری بهره برد. در مقابل اما رئیس‌جمهور، شهر به شهر و در اظهارنظرها و سخنرانی‌های تبلیغاتی خود علیه صدا و سیما موضع گرفت و در مقام یک طلبکار تمام عیار «صدا و سیما را گرفتار یک باند سیاسی» قلمداد کرد و کوشید با مظلوم و محروم معرفی کردن بدنه و کارکنان این سازمان، آن‌ها را رو در روی مسوولان قرار دهد و به اهداف تبلیغاتی خود جامه عمل بپوشد. صدا و سیما اما در برابر این اظهارات غیرقانونی و اتهامات عجیب و غریب آقای روحانی نه در ایام انتخابات و نه هم اکنون از جایگاه خود و شأن رسانه ملی هیچ گونه دفاعی به عمل نیاورده و با کمال تأسف و تعجب همچنان در موضع انفعال و سکوت قرار دارد. جا دارد رئیس رسانه ملی پس از یک سال دوره صبر و مدارا که رئیس جمهور با وعده تأمین اعتبارت این سازمان ، عملاً آن را به  گروگان گرفته  است، صادقانه با مردم و کارکنان این سازمان مشکلات خود را در میان بگذارد و از تاراج تتمه آبرو و اعتبار رسانه ملی بپرهیزد».

قطعه «بیست هزار آرزو» اثر محسن چاوشی و دابمسمش دیواربه‌دیواری‌ها از این اثر را پیش از این در ایران‌آرت منتشر کرده‌ایم. اولی را از اینجا بشنوید و دومی را از اینجا ببینید و دانلود کنید.

 

محسن چاوشی سریال دیوار به دیوار صداوسیما بیست هزار آرزو روزنامه صبح نو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین