کد خبر: 61014 A

از نوید محمدزاده عصیانگر تا نگار جواهریان احساسی

از نوید محمدزاده عصیانگر تا نگار جواهریان احساسی

حضور بازیگران شناخته‌شده در سریال‌های نمایش خانگی علاوه بر داستان و کارگردانی می‌تواند نقطه عطفی برای دیده‌شدن این سریال‌ها باشد.

ایران آرت: فهیمه‌ پناه‌آذر در همشهری نوشت: حضور بازیگران شناخته‌شده در سریال‌های نمایش خانگی علاوه بر داستان و کارگردانی می‌تواند نقطه عطفی برای دیده‌شدن این سریال‌ها باشد.

از همه مهم‌تر اینکه بازیگران شناخته‌شده که توانسته‌اند در این سریال‌ها موفق باشند بیشتر نخستین تجربه‌ خود را برای حضور در شبکه نمایش خانگی داشته و دارند. موفقیت برخی از این سریال‌ها نیز مرهون افرادی است که خود در زمینه تئاتر فعالیت دارند و به‌عنوان بازیگردان  و انتخاب بازیگر با این پروژه‌ها کار کرده‌اند. در این نوشتار نگاهی اجمالی به بازی 4بازیگر در 4سریال پخش شده در شبکه نمایش خانگی داریم. پلتفرم‌ها این روزها به‌واسطه تعطیلی سالن‌های سینما توانسته‌اند در داشتن مخاطب، نسبتا موفق باشند.

تکراری  اما پخته‌تر


شهرام شاه‌حسینی اسفند99 «می‌خواهم زنده بمانم» را در پلتفرم پخش کرد. سریالی که داستانش در دهه60 می‌گذرد و حامد بهداد و سحر دولتشاهی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. بهداد در فیلم بی‌سرانجام «خانه دختر» با شاه‌حسینی همکاری داشت و توانست بازی قابل‌قبولی را داشته باشد. حالا بهداد بعد از آن همکاری، در این سریال در نقش امیر شایگان بازی می‌کند. سریال از ابتدا در شخصیت‌سازی و داستان‌پردازی‌اش جسارت زیادی را به خرج داده، بسیاری از منتقدان بازی حامد بهداد را قابل‌قبول می‌دانند. امیر شایگان با بازی بهداد نمونه انسانی است که برای رسیدن به خواسته‌هایش دست به هر کاری می‌زند.

خشن  وعصیانگر


هومن سیدی در نخستین تجربه‌اش برای پلتفرم‌ها «قورباغه» را ساخت. سریالی که شروعش با توقیف همراه بود اما بعد از پخش توانست بازخوردهای خوبی از منتقدان و تماشاگرانش داشته باشد. این سریال هم تجربه‌ای برای هومن سیدی به‌عنوان کارگردان و نوید محمدزاده به‌عنوان بازیگری است که نخستین تجربه ‌خود در مدیوم نمایش خانگی دارند.
نوید محمدزاده در نقش مردی به‌نام نوری حاضر می‌شود. محمدزاده در سال‌های اخیر فیلم‌های زیادی بازی کرده که آثار قابل توجه و تاملی در سینمای ایران بوده و از قضا این فیلم‌ها در گیشه با فروش خوبی روبه‌رو شده‌اند.

یک زن مستقل


تصویر نگار جواهریان در بیلبوردهای تبلیغاتی سریال خاتون؛ به لحاظ ظاهری متفاوت‌تر از دیگر تصاویری بوده که در فیلم‌های سینمایی ظاهر شده است.

پخش این سریال تازه آغاز شده و تا این جای کار می‌توان مجموعه را یک درام تاریخی عاشقانه دانست که سعی می‌کند داستان خود را با تکیه به اتفاقات سال1320 تعریف کند. پاکروان هم در نخستین تجربه‌اش سراغ یک داستان پرهزینه و در عین حال پرستاره رفته. جواهریان در خاتون هم مانند دیگر نقش‌هایی که بازی کرده جنبه احساسی‌اش بیشتر است و حتی گاهی نمی‌تواند از خودش هم دور شود.

مالک قوی‌ مالک ضعیف

 از ابتدای سریال زخم‌کاری در هر قسمت مخاطب شاهد قدرت گرفتن مالک(جواد عزتی) بود، این روند تا قسمت‌های پایانی ادامه داشت اما هرچقدر به انتهای قصه نزدیک می‌شدیم بازی‌هایش نیز کمرنگ شد. یکی از نقاط قابل توجه این سریال حضور 2کارگردان تئاتر مستعد، میلاد اکبرنژاد و کیومرث مرادی به‌عنوان انتخاب بازیگر و بازیگردان است. نمی‌توان بازی رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا را نیز نادیده گرفت. عاقبت، زخم کاری در بخش‌هایی ما را با داستان مکبث همراه می‌کند. جواد عزتی ازجمله بازیگرانی است که در این سال‌ها نقش‌های مختلف را با کارگردانان مختلف چه روی صحنه و چه در قاب تلویزیون و پرده نقره‌ای سینما تجربه کرده است.

حامد بهداد نگار جواهریان جواد عزتی نوید محمدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین