کد خبر: 61040 A

تازه‌ترین خبرها از وضعیت سلامتی رضا رویگری/ عکسی که حاشیه‌ساز شد

تازه‌ترین خبرها از وضعیت سلامتی رضا رویگری/ عکسی که حاشیه‌ساز شد

رضا رویگری که چند سالی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند در حال حاضر حالش مساعد است اما در راه رفتن مشکل دارد.

ایران آرت: مریم ناظران، روزنامه‌نگار و هماهنگ‌کننده مهمان‌های برنامه‌های تلویزیونی با انتشار تصویری از خود و آذین رئوف در کنار رضا رویگری، از وضعیت جسمی این بازیگر و خواننده پیشکسوت خبر داد.

او درباره وضعیت جسمی رضا رویگری نوشته است: "خداروشکر که استاد فراموشی ندارند حالشون مساعد هست و فقط مشکل راه رفتن دارند که اونم انشالا با رسیدگی و کاردرمانی حل بشه. لطفا مهربان باشیم و قضاوت نکنیم . اون عروسکی که دستشون هست اسمش موشموشی که بعضی وقتها برای ما با زبان عروسک سخن میگفتن و صداپیشه اون بودند. خدا بهشون عمر با عزت و سلامتی بده."

این پست با واکنش‌هایی مواجه شد و ناظران را ملزم به ارائه توضیحاتی کرد. او نوشته است: یک : من نیاز به جمع فالور با گرفتن این عکس ندارم که بخوام خودمو زحمت بدم و برم برای عیادت و دیدن یک بزرگواری که برای من عزیز هستن و سالهاست با ایشون همکارم.

دو: هرکسی میتونه توی منزل خودش هر مدل دوست داره بپوشه پس من در جایگاهی نبودم که بخوام ایشون شلوارک نپوشن و شلوار... حالا با یک پوشیدن شلوارک اسلام به خطر نمیوفته. اگر جلوی لباس ایشونو سیاه کردم که ادیت بشه دوست نداشتم جلوی دکمه هاشون بازه ظاهری نامناسب داشته باشند.

224

سه: من چرا باید بخوام عروسک دستشون بگیرن که به من میتوپید چرا عروسک دادید دستشون؟؟ عروسکی که دوست داشتن توی عکس داشته باشند.

چهار: قبل انتشار عکس رو نشون دادم و ازشون اجازه گرفتم نمیدونستم که باید از همه شماها که فحش میدید باید اجازه گرفت.

پنج : با انتشار این عکس جز یاداوری اینکه اقای رویگری زنده هستن و نیاز به توجه مسولین و هنرمندان و مردم دارن چیزی بدست نمیاورم. اگر شماها که فحش میدید قبل انتشار این عکس یادتون از ایشون بوده و قدمی برداشتید اون موقع میتونید بی احترامی کنید که من در حق همکارم کم کاری کردم.

شش: لکه روی پای ایشون هم دلیل بخدا من نبوده که منو بازخواست میکنید که چرا پاهاش کثیفه خونی؟؟؟ من نه مسول نظافت ایشونم نه درجایگاهی که بخوام بهشون حرفی بزنم. داستان اون هم اگر نیاز باشه خودشون توضیح میدن. با انتشار این عکس کسی قرار نیست کسی رو کوچیک کند. با این عکس اگر من کوچیک شدم و فالورهای من کم شد مهم نیست چون رسالتم از انتشار عکس چیز دیگری بوده.

لطفا قضاوت نکنید

عزیزان قدر یکدیگر بدانید که اجل سنگ ست و انسان مثل شیشه"


 

رضا رویگری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین