کد خبر: 61463 A

مریم امیر جلالی از اخرین وضعیت فتحعلی اویسی می گوید

مریم امیر جلالی از اخرین وضعیت فتحعلی اویسی می گوید

مریم امیرجلالی از دوستان نزدیک فتحعلی اویسی از شرایط این هنرمند در بیمارستان خبر داد.

ایران آرت: مریم امیرجلالی وضعیت فتحعلی اویسی در بیمارستان را تایید و اعلام کرد: فتحعلی اویسی چند روزی است در بیمارستان بستری است و متاسفانه اکنون به کما رفته است. 

مریم امیرجلالی از دوستان نزدیک این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا درباره ی آخرین وضعیت فتحعلی اویسی گفت: ایشان چند روزی است در بیمارستان بستری است و متاسفانه اکنون به کما رفته است. 

این بازیگر گفت : آقای اویسی به کرونا مبتلا نشده بودند.

میرجلالی ضمن آرزوی سلامتی برای فتحعلی اویسی گفت: ایشان هنرمندی هستند که در دل تک تک مردم جای دارند و آثار خوشی را برای ما به یادگار گذاشتند.

وی درباره پستی که در فضای مجازی مبنی بر صحت و سلامتی فتحعلی اویسی منتشر کرده بود، توضیح داد:به تازگی پستی ازآقای اویسی توسط آقای محمدشیری در فضای مجازی منتشر شده بود، نگران شدم و با همسرشان تماس گرفتم که ایشان این اخبار را شایعه عنوان کردند و خوشحال شدم که این اتفاق نیفتاده است و ایشان در صحت و سلامت هستند. من هم اعلام کردم که این خبر صحت ندارد.حتی برخورد بدی هم با آقای شیری داشتم که چرا چنین پستی را منتشر کرده اند و پستی گذاشتم که چرا به شایعات دامن زده اید، اما پس از آنکه مطمئن شدم متوجه شدم که همسر ایشان به دلیل اینکه نمی خواستند کسی بداند آقای اویسی در چه شرایطی هستند، واقعیت را نگفتند. بنابراین پستی را که منتشر کرده بودم را برداشتم. شاید همسر ایشان می دانستند من علاقه زیادی به ایشان دارم نخواستند من ناراحت شوم.

فتحعلی اویسی بازیگر و کارگردان در مجموعه های تلویزیونی «شهر قشنگ»، «کمربندها را ببندیم»، «دارا و ندار»، «زیر زمین»، «باغچه مینو» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

 

فتحعلی اویسی مریم امیر جلالی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین