کد خبر: 62109 A

براساس فیلمی که بیش از نیم‌قرن پنهان مانده بود

ببینید: بازگشت بیتل‌ها پس از ۵۲ سال، روی پشت بام اپل / تریلر رسمی مستند «بیتلز:برگرد»

ببینید: بازگشت بیتل‌ها پس از ۵۲ سال، روی پشت بام اپل /  تریلر رسمی مستند «بیتلز:برگرد»

از تریلر رسمی مستند-مینی‌سریال The Beatles: Get Back که از ۲۵ نوامبر در دیزنی پلاس منتشر می‌شود؛ رونمایی شده است.

ایران‌آرت: مستند  « بیتلز: برگرد» که روایتی واقعی و دیده نشده از «بیتلز» ، گروه راک مشهور و جریان‌ساز انگلیسی در دهه ۶۰ میلادی می‌باشد؛ در روزهای ۲۵ ، ۲۶ و ۲۷ نوامبر، به صورت انحصاری در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

به گزارش ایران‌آرت، به نقل از ورایتی؛ مستند The Beatles: Get Back به کارگردانی «پیتر جکسون» ، فیلمساز برنده سه جایزه اسکار؛ با بهره‌مندی از ساعت‌ها فیلم به‌ جامانده از گروه بیتلز، که برای ساخت اثری در سال ۱۹۷۰ با نام let it be فیلمبرداری شده بود؛ از روز ۲۵ نوامبر در سه قسمت ۱۲۰ دقیقه‌ای رونمایی خواهد شد.

 این مستند سه ‌قسمتی ، صمیمت و وفاق گروه بیتلز را در ژانویه 1969، در میانه تمرین و بحبوحه ضبط آلبوم، در استودیوهای فیلم تویکنهام، زیرزمین اپل، و در نهایت پشت بام اپل، جایی که بیتل‌ها اخرین کنسرتشان را برگزار کردند؛ نشان‌می‌دهد.

پوستر

گفتنی‌ست؛ «پیتر جکسون» کارگردان این اثر مستند، در ابتدا تصمیم به ساخت یک فیلم سینمایی دو ساعته از گروه بیتلز داشته است؛ که سرانجام و در یک پروسه طولانی، تبدیل به مستند-سریالی سه قسمتی و شش ساعته گشته؛ که این تغییر نگرش، باعث ایجاد نقدهایی منفی در رسانه‌ها، بر رویکرد این کارگردان مطرح سینمای دنیا در قبال این پروژه شده است.

این کارگردان نیوزلندی که با ساخت موفقیت‌آمیز سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها شهرت جهانی یافته است؛ سومین کارگردان پردرآمد تاریخ سینما به شمار ‌می‌آید.

تریلر رسمی مستند-مینی‌سریال The Beatles: Get Back را برای اولین‌بار با زیرنویس فارسی در ایران آرت تماشا کنید.

پیتر جکسون بیتلز دیزنی ارباب حلقه ها مستند بیتلز:برگرد the beatles get back
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین