کد خبر: 62197 A

آتیلا پسیانی بخاطر سخنانش درباره سریال‌های تلویزیونی عذرخواهی کرد

آتیلا پسیانی بخاطر سخنانش درباره سریال‌های تلویزیونی عذرخواهی کرد

پس از آن‌که آتیلا پسیانی، در برنامه‌ای اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی گفت ۱۷ سال است تلویزیون نگاه نمی‌کند و حتی سریال‌هایی را که خودش در آن‌ها بازی کرده، نمی‌بیند، مورد اعتراض برخی از رسانه ها چون کیهان و بخش خبری ۲۰:۳۰ قرار گرفت.

ایران آرت: آتیلا پسیانی در یک نوشته اینستاگرامی، تاکید کرد اگر سخنانش درباره تلویزیون و سریال‌های آن، باعث رنجش دوستان و همکارانش شده است، از آن‌ها پوزش می‌خواهد.

به گزارش خبرآنلاین، آتیلا پسیانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، درباره سخنان جنجالی‌اش درباره تلویزیون، توضیحاتی را ارائه داد.

پس از آن‌که آتیلا پسیانی، در برنامه‌ای اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی گفت ۱۷ سال است تلویزیون نگاه نمی‌کند و حتی سریال‌هایی را که خودش در آن‌ها بازی کرده، نمی‌بیند، مورد اعتراض برخی از رسانه ها چون کیهان و بخش خبری ۲۰:۳۰ قرار گرفت. این سخنان همچنین در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و تعدادی از فعالانِ عرصه سریال‌سازی، از این بازیگرِ پیشکسوتِ تئاتر، سینما و تلویزیون، انتقاد کردند.  

دو روز پس از ابراز این انتقادها و اعتراض‌ها، آتیلا پسیانی، در صفحه اینستاگرامش، توضیحات زیر را ارائه کرده است:

«چند روز پیش، پس از پخش برنامه آپاراتِ آقای جیرانی، برای بعضی این شبهه پیش آمد که من به مجموعه‌های تلویزیونی اهانت کردم که اصلا چنین چیزی نیست.

اهانت یعنی ناسزا گفتن و کوچک کردن و بد و بیراه گفتن به شخص یا اقوامش که من چنین کاری نکردم، نمی‌کنم و نخواهم کرد.

این‌که هر یک از ما چیزی را دوست بداریم یا نداریم یا نقدی بر آن داشته باشیم، توهین کردن نیست، مثلا من اگر بگویم که مسابقات کشتی را دنبال نمی‌کنم، به هیچ وجه اهانت به فدراسیون کشتی به حساب نمی‌آید.

فراموش نمی‌کنم و فراموش نکنیم که من با بازی در «محله برو بیا» برای اولین‌بار دیده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پایان تماشاگران عزیز بوده‌ام.

اما چرا تماشاگر دائمی سریال‌های تلویزیونی نیستم؟

١-  سریال‌هایی را که به عمرم دنبال کرده‌ام، اعم از ایرانی و غیر ایرانی بسیار کم بوده و اصولاً تماشای فیلم یا تئاتر در یک نوبت برایم راحت‌تر است.

٢- در زمان تصویربرداری سریال‌هایی که در آن بازی می‌کنم (که بعضی از آن‌ها را عاشقانه دوست دارم) بعد از تمام شدن هر بخش، آن را با همکارانم بازبینی می‌کنیم، یعنی این‌که من سریال‌هایم را می‌بینم و چون تدوین را می‌شناسم، پشت هم قرار گرفتن این بخش‌ها را هم پیشاپیش می‌دانم.

من به انتخاب‌های خودم در حرفه‌ام اهانت نمی‌کنم. اتفاقا به دلیل احترامی که برای حرفه‌ام قائل هستم، تصور می‌کنم که اگر تنوع بیشتری وارد سریال‌ها شود، همه احساس رضایت بیشتری می‌کنند.

من با تئاتر، سینما و تلویزیون، زندگی کرده‌ام و به خود می‌بالم که کم‌تر کار غیر قابل دفاعی داشته‌ام.

در پایان اگر یک دقیقه از گفت‌وگوی یک ساعته من با آقای جیرانی باعث رنجش دوستان عزیزم و تماشاگران گرامی که سرمایه من هستند، شده است، از صمیم قلب پوزش می‌طلبم.»

 

کیهان آتیلا پسیانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین