کد خبر: 62955 A

این فیلم رقصش زیاد است اصلاح شود/ کارگردان : چشم

این فیلم رقصش زیاد است اصلاح شود/ کارگردان : چشم

صفحه «فارس من» خبرگزاری فارس بیش از ۱۵هزار امضا در حمایت از حذف صحنه های رقص جمع آوری کرده است.

ایران آرت: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان فیلم «شهر گربه‌ها» گفت: پلان‌هایی که در تیزر مورد اعتراض بودند، حذف می‌شوند و فیلم اصلاح خواهد شد.

به گزارش همشهری، اکران «شهر گربه‌ها» از سوم آذرماه آغاز شد. پخش تیزراین فیلم در شبکه‌های اجتماعی و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان  موجی از اعتراض‌ها را برانگیخت.

اوج این اعتراضات، به راه افتادن پویش در مخالفت با فیلم در صفحه «فارس من» خبرگزاری فارس بود. تا‌کنون بیش از ۱۵هزار امضا در حمایت از این پویش جمع شده است.

امضا‌کنندگان به ترویج رقص و آوازخوانی زنان در فیلم معترض‌اند و خواستار لغو نمایش آن هستند.

سید جواد هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن اعلام  اصلاح صحنه‌هایی که باعث اعتراض به آخرین ساخته‌اش شده بود، افزود: برای من نظرات معترضان مهم است. پس از انجام مراحل فنی، نسخه جدید فیلم در اختیار سالن‌های سینما قرار خواهد گرفت.
سیدجواد هاشمی در پاسخ به اعتراض‌های به‌وجود آمده، تماشا نکردن کل فیلم را دلیل اصلی آن شمرد و گفت تیزر، کلیپی از مجموعه بخش‌های جذاب فیلم است تا مخاطب را به دیدن اصل فیلم تشویق کند. اگر افرادی که به فیلم معترض هستند، یک‌بار فیلم را دیده بودند، فروش آن باید از مرز یک میلیارد می‌گذشت. داستان و پیام این فیلم نفی مهاجرت غلط، انتقاد از ترامپ و مبارزه با خوی استکبارستیزی به شکلی غیرمستقیم برای بچه‌هاست.

سید جواد هاشمی فیلم شهر گربه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین