کد خبر: 63122 A

لیلا حاتمی، بیتا فرهی، بهرنگ توفیقی، لطیفی و سینا حجازی/خبرهای تازه

لیلا حاتمی، بیتا فرهی، بهرنگ توفیقی، لطیفی و سینا حجازی/خبرهای تازه

خبرهای تازه از هنرمندان را بخوانید

ایران آرت: خراسان نوشت: لیلا حاتمی فردا ساعت 13 فیلم «شیدا» اثر کمال تبریزی را از شبکه نمایش روی آنتن دارد. این فیلم سال 77 ساخته شده و بازیگرانی مانند پارسا پیروزفر، بهزاد فراهانی و محمدرضا شریفی‌نیا در آن حضور داشته‌اند.

 
 
محمدحسین لطیفی فیلم «مرد نقره‌ای» را برای جمعی از مسئولان نمایش داد. رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، از حاضران این اکران خصوصی بودند. این فیلم هنوز فرصت اکران عمومی را پیدا نکرده است.
 
 
 
بیتا فرهی فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی را ویژه مخاطبان نابینا توضیح‌دار کرد. این فیلم از مهم‌ترین آثار مهرجویی است که سال 75 ساخته شده و لیلا حاتمی و علی مصفا بازیگران اصلی آن هستند.
 
 
 
بهرنگ توفیقی سریال «بی‌همگان» را کارگردانی خواهد کرد. به گزارش فارس، این سریال خانوادگی ماجرای ازدواج دو جوان را در 40 قسمت روایت می‌کند. توفیقی آخرین بار سریال «افرا» را روی آنتن داشت.
 
 
 
سینا حجازی قطعه‌ای به نام «پرنده» را ویژه تیتراژ پایانی رئالیتی‌شوی «جوکر» خوانده است. این قطعه به زودی منتشر می‌شود. این مسابقه به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی شنبه‌ها در فیلیمو منتشر می‌شود.
 
 
مهران رجبی با انتشار پستی از بهبود وضعیت محمد کاسبی خبر داد. او در این پست نوشته کاسبی در یک سال گذشته به دلیل مشکل قلبی، جراحی کمر و آب آوردن ریه‌اش، روزهای سختی را گذرانده است.
 
 
آرمین رحیمیان در فیلم «کابل پلاک 10» ساخته نوید محمودی بازی کرده است. او که با نقش «عبدالمالک ریگی» شناخته می‌شود، در این فیلم با الناز شاکردوست، پدرام شریفی و شیدا خلیق همبازی شده است.

 

لیلا حاتمی بیتا فرهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین