کد خبر: 63181 A

سیامک صفری و خانه نشینی از ترس کرونا/ آقای بازیگر با نمایش کمدی و دو فیلم برمی گردد/ سیمرغ با من قهر است

سیامک صفری و خانه نشینی از ترس کرونا/ آقای بازیگر با نمایش کمدی و دو فیلم برمی گردد/ سیمرغ با من قهر است

سیامک صفری بازیگر خوب تئاتر و سینما دوسال است که هیچ جا نیست، او اکنون خبرهای تازه ای از خود داده است

ایران آرت: بازیگر فیلم «ناگهان درخت» گفت: سیمرغ جشنواره فیلم فجر با من قهر کرده است، دیگر نه من با وی کاری دارم و نه او با من کاری دارد، واقعیت اینکه سال‌ها کار کرده‌ام و اگر قرار بود اتفاقی بیفتد افتاده بود، با اینکه این جایزه ارزشمند است اما دیگر به دریافت آن فکر نمی‌کنم.

سیامک صفری افزود: به‌تازگی مشغول بازی در فیلم سینمایی «لختگی» شده‌ام، اثری به کارگردانی «کاوه دهقان‌پور» که فیلمبرداری‌اش در شمال کشور ادامه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: تا آنجا که می‌دانم این فیلم برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، منافع این فیلم به خیریه می‌رسد و یکی از دلایل اصلی که در آن حضور پیدا کردم همین بوده است،

در فیلم «لختگی» با بازیگرانی همچون نادر فلاح، سهیلا گلستانی، مهدی کوشکی، نسیم ادبی، گیتی قاسمی همبازی هستم و در کل حال و هوای خوبی را سر این پروژه پشت‌سر می‌گذارم.

بازیگر فیلم «ناگهان درخت» درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: همانطور که گفتم فیلم «لختگی» برای حضور در فجر چهلم آماده می‌شود، در فیلم سینمایی «کن پامنار» نیز به ایفای نقش پرداختم که آن برای جشنواره آماده می‌شود.

وی درباره شانس دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر بیان داشت: سیمرغ جشنواره فیلم فجر با من قهر کرده است، دیگر نه من با وی کاری دارم و نه او با من کاری دارد، واقعیت اینکه سال‌ها کار کرده‌ام و اگر قرار بود اتفاقی بیفتد افتاده بود، با اینکه این جایزه ارزشمند است اما دیگر به دریافت آن فکر نمی‌کنم. 

 فعالیت‌های تئاتری
 
بازیگر فیلم «بمب» درباره فعالیت خود در تئاتر ادامه داد: اتفاقا امسال در تئاتر اثری را روی صحنه می‌برم، نزدیک به دو سال از ترس کرونا خانه‌نشین بودم، دوست داشتم کار کنم اما از حضور در فضا می‌ترسیدم، به همین دلیل دو سال گذشته حضوری در تئاتر نداشتم.
وی درباره اثر نمایشی خود اظهارکرد: قرار است نمایشی کمدی را در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه ببرم، این اثر هنوز بازبینی نشده به همین دلیل اسمی از آن نمی‌برم اما همین که این کار محصول آخرین کارگاه بازیگری من بوده و در آن بازیگرانی مستعد و از نسل جوان حضور دارند.
این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر درباره استقبال دوباره مخاطبان از تئاتر افزود: من این اتفاق را به فال‌نیک می‌گیرم، بالاخره بعد از دو سال تعطیلی بار دیگر تماشاخانه‌ها رنگ مخاطب را به خود دیده‌اند و امید می‌رود که هر روز این استقبال بیشتر شود. خوشبختانه تئاتر یکی از اماکنی است که در آن پروتکل‌ها به‌خوبی رعایت می‌شود و به همین دلیل است که با شروع واکسیناسیون مخاطبان باردیگر به این هنر اعتماد کرده و به تماشای آثار نشسته‌اند.
وی درباره حضور جوانان در دو سال گذشته تئاتر ادامه داد: کرونا مشکلات فراوانی را برای همه ما به وجود آورد اما یکی از محسناتش این بود که باعث شد تا جوانان برای نشان‌دادن توانایی خود جایی داشته باشند، به آنها میدان داده شد و دیدیم که چراغ تئاتر را زنده نگه داشتند، شک نکنید که از میان همین جوانانی که دو سال گذشته آثار خود را روی صحنه بردند استعدادهای خوبی برای آینده تئاتر ایران وجود دارد، خود من هم در میان همین جوانانی که با آنها کار می‌کنم استعدادهایی را می‌بینیم که با آموزش درست آینده روشنی پیش‌روی‌شان است.
صفری درباره احتمال صددرصدی شدن ظرفیت سالن‌های تئاتر خاطرنشان کرد: طبیعتا اگر تصمیمی گرفته می‌شود توسط متخصصان و آگاهان به امور است، اگر آنها فکر می‌کنند که وضعیت عادی شده و می‌توانند مخاطبان را صددرصدی کنند حتما پشتش فکر بوده است، اما اگر این تصمیم اشتباه باشد ضربه مهلکی به تئاتر می‌خورد.
سیامک صفری چهلمین جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین