کد خبر: 63440 A

ویدئو: واکنش مداح داره میریزه به مداحی سانسوری پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی

ویدئو: واکنش مداح داره میریزه به مداحی سانسوری پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی

مداحی سانسوری ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی همچنان خبرساز است

ایران آرت: مصطفی قدمگاهی، مداح معتقد است که از انتشار سکانس حذف شده فیلم «گشت ارشاد ۳» ناراحت نیست و به نظرش ساعد سهیلی استعداد خوبی در مداحی دارد.

خبرآنلاین نوشت چند شب پیش ساعد سهیلی سکانسی حذف شده از فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «امیدوار بودم این قسمت را در فیلم ببینم.» سکانسی که در آن ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی به تقلید از مصطفی قدمگاهی مولودی خوانی کرده بودند.

با انتشار این ویدیو، مصطفی قدمگاهی به تی وی پلاس گفت: «با دیدن آن ویدیو حس و یا واکنش خاصی به من دست نداد و ناراحت نشدم. حالا اینکه این بخش از فیلم حذف شده یک بحث دیگر است اما فکر نمی‌کنم که قصد عوامل فیلم تمسخر هیئت و یا مداحی بوده باشد، چون با این کار فقط می‌خواستند فروش بلیت را افزایش دهند و اگر ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی را ببینم قطعا برخورد بدی با آن‌ها نخواهم داشت و فقط دلیل این شوخی را از آن‌ها جویا می‌شوم.»

او درباره توانایی ساعد سهیلی در مداحی گفت: «ساعد سهیلی در تقلید صدای من بسیار موفق بوده و دوستان من نیز بر این قضیه صحه می‌گذارند و به نظرم ایشان استعداد مداح شدن دارد چون هم صدا را خوب تقلید کرده بود و هم اجرای خوبی داشت و با خواندن ایشان یک لبخندی روی لب‌ها ایجاد شد. اما یک اشتباهی به وجود آمده، یک قسمت را من سریع خواندم و به نظر می‌رسد که بیهوده خوانده شده اما محتوا این است «خبر اومده سر زده سپیده» و چون این قسمت را من سریع خوانده‌ام یک چیز دیگر برداشت شده است.»

 

 

پولاد کیمیایی ساعد سهیلی مداحی داره میریزه مصطفی قدمگاهی مداحی گشت ارشاد ۳
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین