کد خبر: 63773 A

ازکیهان کلهر و بلقیس و مائده تا کنسرت مشترک کورای اوجی و علی زند وکیلی

ازکیهان کلهر و بلقیس و مائده تا کنسرت مشترک کورای اوجی و علی زند وکیلی

خبرهای کوتاه و جذاب از هنرمندان بخوانید :

ایران آرت: ایران نوشت:  کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده خبر از کنسرت جدیدش داده که قرار است 16 فوریه (27 بهمن) در لندن برگزار شود. این برنامه اجرای سولونوازی این هنرمند است. چندی پیش این هنرمند کنسرت‌های آنلاین در ایران برگزارکرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

بلقیس سلیمانی نویسنده تازه‌ترین اثرش با نام «بی‌پایانی» را از سوی نشر چشمه منتشر خواهد کرد. خبری که در صفحه مجازی‌اش نوشته و در شرح این کتاب آورده «حوادث بسیار هولناکی در انتظار این زن و خانواده اوست...» نشر چشمه هم درخصوص «بی‌پایانی» نوشته: «سلیمانی در بی‌پایانی شخصیت زن خود را در موقعیتی مرموز و انباشته از خشم کدورت و افسانه هول‌آوری قرار می‌دهد که می‌خواهد او را زنده به گور کند.»

بهرام رادان که امسال تهیه‌کنندگی فیلم علفزار را برعهده دارد در پستی درباره مائده طهماسبی نوشته: «مائده طهماسبی بازیگر معتبر سینما و تئاتر است که در فیلم «علفزار» به اعتقاد بسیاری از منتقدین یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های خود را ایفا کرده است. طهماسبی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است و در سال ۱۳۷۷ پس از چندین سال زندگی در خارج کشور به همراه همسرش فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را از سر گرفت.»

 علی زند وکیلی خواننده موسیقی  که قراراست در قالب جشنواره موسیقی فجر 20 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود، در صفحه مجازی‌اش از کنسرت مشترکش در همراهی با «کورای اوجی» خواننده ترکیه‌ای  نوشته است که 4 فروردین ماه 1401 در سالن مجلل icc شهر استانبول برگزار شود.

احسان خواجه امیری هم تک‌آهنگ جدیدش با نام «کوچ» را برای مخاطبانش به اشتراک گذشته و آن را به همراهان همیشگی خود تقدیم کرده است. آهنگسازی این کار از وحید پویان است با ترانه‌ای از مهدی ایوبی و تنظیم سعید رضایی.

چه خبر؟

درگذشت بانو مرسده بایگان همسر استاد فقید حشمت سنجری خبری بود که شهرداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر در صفحه خودش اعلام کرد و در این باره ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه موسیقی نوشته: «خانم بایگان در دوران رهبری «مایسترو سنجری» بر ارکستر سمفونیک تهران، برای ایشان منشأ امید و عشق بودند و در تمام سال‌های اخیر از هیچ محبت و دلگرمی برای ارکستر سمفونیک تهران دریغ نکردند.»

نشر افق از پرفروش‌های انتشارات خود در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داده که شامل کتاب‌های کودک مانند «هیچ هیچ هیچانه» ترجمه مهسا خسروی و یا  مجموعه کلاس اولی، کتاب اولی  نوشته آتوسا صالحی، لاله جعفری ،معصومه یزدانی و مژگان کلهر و... است.

 

 

 

بهرام رادان علی زند وکیلی مائده طهماسبی بلقیس سلیمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین