کد خبر: 63854 A

اکران آنلاین فیلم «هاله» جعفر مهیاری آغاز شد

اکران آنلاین فیلم «هاله» جعفر مهیاری آغاز شد

فیلم کوتاه «هاله» به کارگردانی جعفر مهیاری پس از نمایش در هشت جشنواره بین‌المللی در پلتفرم ودیو اکران عمومی شد.

ایران آرت: «هاله» نخستین تجربه فیلمسازی جعفر مهیاری که پیش از این در حوزه تئاتر تجربه‌های مختلف بین‌المللی داشته است، با ساخت این فیلم در سال ۲۰۲۰ حضورش را در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی همچون جشنواره ریور ایتالیا، سانی ساید نیویورک، سان تافه نیومکزیکو و.... پشت سر گذاشته است. این فیلم همچنین در سه جشنوار به عنوان فینالیست و در جشنواره چنج فیس سیدنی از آن تقدیر شده است. این کارگردان همچنین دو فیلم جدید خود را به نامهای "ایلدا" و "آخرین زنگ" که به تازگی مراحل تولید آن به پایان رسیده است آماده برای پخش بین‌الملل دارد.

فیلم "هاله" از روز 26 بهمن ماه در پلتفرم ودیو اکران عمومی شده و علاقمندان می‌توانند این اثر را در این پلتفرم به آدرس https://vodio.ir/movie/5093/%D9%87%D8%A7%D9%84%D9%87  تماشا کنند.

Poster (1) (3)

عوامل فیلم "هاله" عبارتند از نویسنده و کارگردان: جعفر مهیاری؛ بازیگران: سعید ابک، سارا پهلوانی؛ بازیگر خردسال: مهرو عطاران؛ تهیه‌کننده: سید حسن تدینی، جعفر مهیاری؛ مجری طرح و مدیرتولید: مجید رضائی؛ فیلمبردار: منصور عبدرضائی؛ تدوین: کاوه ایمانی؛ صداگذاری و میکس: مهدی جمشیدیان؛ صدابردار: مسعود شاهوردی؛ برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: عقیل تقی‌زاده؛ چهره‌پردازی: رضا عربی؛ آهنگساز: هادی رحمانی؛ مدیر تدارکات: سعید مهیاری؛ منشی صحنه: اعظم شکوفه‌پور؛ مدیر صحنه: معصومه آرواز؛ طراح لباس: مهناز چتر فیروزه؛ طراح صحنه: جعفر مهیاری، مهناز چتر فیروزه؛ اصلاح رنگ و نور: یگانه آبیاره، عکاس: احمد حیدری؛ طراح لوگو و پوستر: مهدی رایگانی؛ زیرنویس و همگام‌سازی: بهار حیدری و مدیر پخش بین الملل پاشا اسمعیل زاده.

 

جعفر مهیاری هاله سعید ابک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین