کد خبر: 63887 A

هانیه توسلی، نرگس محمدی، مونا فرجاد ، جواد عزتی، مهران مدیری، پگاه آهنگرانی، حمید فرخ نژاد، آرش عدل پرور، سهراب پورناظری، تهمینه میلانی / تازه چه خبر؟

هانیه توسلی، نرگس محمدی، مونا فرجاد ، جواد عزتی، مهران مدیری، پگاه آهنگرانی، حمید فرخ نژاد، آرش عدل پرور، سهراب پورناظری، تهمینه میلانی / تازه چه خبر؟

خبرهای جذاب از هنرمندان بخوانید

ایران آرت: ایران خبرهای کوتاه و جذاب از قول هنرمندان منتشر کرده است:

حمید فرخ‌نژاد با انتشار عکسی در کنار آرش عدل‌پرور (خواننده پاپ) از حضور در سریال «پدر گواردیولا» خبر داده است.

«پدر گواردیولا» اولین تجربه سریال‌سازی سعید نعمت‌الله برای شبکه نمایش خانگی است. پیش از این مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، به همراه ستاره اسکندری و امیرمهدی ژوله و نرگس محمدی جلوی دوربین سعید نعمت‌الله رفته اند.
مونا فرجاد تصویری از فیلم «پسران دریا» را به اشتراک گذاشته و آنطور که نوشته تازه‌ترین ساخته افشین هاشمی هم به جمع فیلم‌های متقاضی اکران نوروز پیوسته است.

در «پسران دریا» مونا فرجاد در کنار دو نوجوان از شمال و جنوب کشور به نام‌های یاسین حبیب‌پور و منیب بزرگ‌زاده به همراه پیام امیرعبداللهیان، مهنوش شیخی، حسن خلدون، علی بحری، آیسان حدّاد و افشین هاشمی بازی کرده‌اند.
محمد شایسته تهیه‌کننده و مدیر شرکت پخش «شایسته فیلم» از اکران زودهنگام فیلم «مرد بازنده» خبر داده است. این شرکت پخش در حالی مسئولیت پخش جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان را برعهده گرفته که حق پخش فیلم دیگر این فیلمساز یعنی «شیشلیک» را نیز در اختیار دارد. این دو فیلم هر دو متقاضی اکران در نوروز 1401 هستند ولی نتیجه نهایی برای تعیین فیلم‌های این نوبت از اکران توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.
سهراب پورناظری تصویری از سنگ مزار شهید علی سیم‌بر را استوری کرده و با اشاره به متن سنگ‌نوشته این شهید، آورده است: «باید ایران بماند، تمام».

فرزین محدث خاطرات نمایش «این یک اعتراف است» به کارگردانی شادی‌ اسدپور در سال 98 را مرور کرده و نوشته: «بعد از این اجرا به مدت دو سال و نیم به سکوت گذشت و تمرین روی خود و تدریس. تا اواخر 1400 که با احتمالات علی شمس به صحنه بازگشتم. این تلاش برای من بازآزمونی بود که به عنوان بازیگر، مدرس در این مسیر موفق بوده‌ام یا نه. بازیگری برای من همه چیز است.»


تهمینه میلانی با انتشار تصاویری از حضورش در بنیاد ایرج زند به همراه مائده طهماسبی از نمایش آثار حمید قوی‌پنجه با عنوان چهل طاس در این بنیاد خبر داده و نوشته است: «این بنیاد برای یادبود هنرمند برجسته هنرهای تجسمی استاد ایرج زند، توسط همسر ایشان خانم مهندس سایه بریمانی / زند پایه نهاده شده است. این مجموعه علاوه بر فضای مفرح، کافه تریا و فضای جذاب گپ و گفت‌، نمایشگاهی از آثار هنرمندان برجسته شهر‌های دیگر جز تهران برگزار می‌کند. این هفته بنیاد اقدام به نمایش آثار آقای «حمید قوی‌پنجه» با عنوان چهل طاس، اختصاص دارد.»


محسن تنابنده بخشی از سکانس‌های به یادماندنی سریال «پایتخت» با دوبله ماهر میریش اف در نقش نقی معمولی منتشر کرده و نوشته که این سریال مورد استقبال گسترده مردم جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

دیگه چه خبر
فیلم سینمایی «ملخ» در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره «جنوب از جنوب‌غربی» به نمایش درمی‌آید. بازنشر این خبر در صفحه اینستاگرام بازیگران فیلم از جمله هانیه توسلی و پدرام شریفی با رونمایی از عکس‌ها و اطلاعات تازه همراه بود.

«ملخ» دومین تجربه کارگردانی فائزه عزیزخانی داستان یک روز از زندگی «هانیه» با بازی هانیه توسلی است؛ نویسنده‌ای شکست‌خورده و عاشق سینما که فیلمنامه‌ای الهام پذیرفته از زندگی خود را برای کارگردانی در اختیار دوست نزدیکش، «پگاه» با بازی پگاه آهنگرانی، قرار داده و در جریان تمرین و روخوانی از قضاوت همگان درباره شخصیت اصلی فیلمنامه در امان آمده است.
فیلمبرداری بخش نخست سریال «بی‌گناه» در تهران به پایان رسید. این خبر را مهران احمدی که اولین سریالش در نمایش خانگی است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. تهیه‌کنندگی سریال را مصطفی کیایی به عهده دارد که سال گذشته با سریال «هم‌گناه» در نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد.

در خلاصه داستان این سریال که یک درام اجتماعی است، آمده: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه 25 سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب...»

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد به بخش مسابقه سینمای آسیای سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی بنگلور هند راه یافت. ایرج‌زاد ضمن اعلام این خبر در صفحه اینستاگرامش از برطرف شدن مشکل و صدور مجوز نمایش فیلمش در مشهد و قم خبر داده است. این فیلم سینمایی که هم‌اکنون روی پرده سینماهای کشور است، درباره سعید حنایی یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه 70 است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند. محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش و ماهور الوند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مهران مدیری هانیه توسلی نرگس محمدی تهمینه میلانی پگاه آهنگرانی مونا فرجاد حمید فرخ نژاد آرش عدل پرور شادی اسدپور سایه بریمانی بنیاد ایرج زند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین