کد خبر: 63940 A

واکنش ستاره‌های هالیوود به حمله روسیه علیه اوکراین/ سویه جدید اسمش پوتین است!

واکنش ستاره‌های هالیوود به حمله روسیه علیه اوکراین/ سویه جدید اسمش پوتین است!

علاوه بر انتقاد رهبران سیاسی دنیا، سلبریتی‌هایی چون استیون کینگ، پی‌یرس مورگان، کاردی بی.، مایکل مور و جان کیوسک به اقدام پوتین علیه اوکراین معترض شدند.

ایران آرت: حمله نظامی «ولادیمیر پوتین» و روسیه به اوکراین با واکنش بعضی از سلبریتی‌های هالیوود و سراسر دنیا مواجه شد. رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه (۲۴ فوریه) اعلام کرد که یک «عملیات ویژه نظامی» در شرق کشورش آغاز کرده است.

علاوه بر انتقاد رهبران سیاسی دنیا، سلبریتی‌هایی چون استیون کینگ، پی‌یرس مورگان، کاردی بی.، مایکل مور و جان کیوسک به اقدام پوتین معترض شدند.

کینگ در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «چیزی که بیشتر ما به عنوان کودک در زمین‌های بازی یاد گرفتیم: وقتی کودکی بزرگ‌تر یک بچه کوچک‌تر را کتک می‌زند نباید بی‌حرکت بایستید. شاید برای اینکه جلوی کودک بزرگ‌تر را بگیرید یک یا دو مشت به شما اصابت کند، اما کار درست همین است.»

 

استیون کینگ

به گزارش ۳۰نما، کاردی بی، رپر زن معروف نیز می‌نویسد:‌ «آرزو می‌کنم این رهبران دنیا در مورد قدرت با هم درگیر نشوند و به این فکر کنند که واقعاً به چه کسانی صدمه می‌زنند (شهروندان)، از این گذشته تمام دنیا درگیر بحران است. جنگ، تحریم، حمله باید آخرین چیزی باید که رهبران سیاسی در موردش نگرانند.»

مورگان می‌نویسد: «این یک اقدام جنگی از سوی یک گردن‌کلفت زورگو است که فکر می‌کند دنیا شهامت یا اراده‌اش را ندارد که متوقفش کند... شرم‌آور است.»

«جیم گفیگان» کمدین می‌گوید: «به گمانم حالا می‌دانیم که سویه جدید اسمش پوتین است.»

«کتی یان» کارگردان «پرندگان شکاری» (Harley Quinn: Birds of Prey) می‌نویسد: «به خاطر خودخواهی یک مرد دیوانه چقدر بدبختی به بار می‌آید. قلبم برای اوکراین و روس‌های صلح‌طلب شکسته است.»

«الکس وینتر» می‌گوید: «هر وقت بحرانی به وجود می‌آید مردم می‌آیند و می‌گویند چیزی نگویید، نظر ندهید. اینجا یک پلتفرم شبکه اجتماعی است، حرف زدن هدف اصلی آن است و در مواقعی که بحرانی جهانی به وجود می‌آید بهترین کاربرد را دارد.»

مایکل مور

«مایکل مور» مستندساز نیز با انتشار پیامی در اینستاگرام به این حملات واکشن نشان داد. مور چند تصویر از سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «آه، چرنوبیل. یکی از شگرف‌ترین لحظات تاریخ اوکراین وقتی که بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود. خوب است که می‌بینیم روسیه دوباره کمک می‌کند. البته که روسیه باید خشمگین شود اگر اوکراین را بخشی از ناتو کنیم. یعنی ما چه واکنشی نشان می‌دادیم اگر شوروی مکزیک یا کانادا را عضوی «پیمان ورشو» می‌کرد. یا اگر روسیه سعی می‌کرد موشک‌های هسته‌ای در کوبا مستقر کند. طاقت نمی‌آوردیم!

همه جنگ‌ها را متوقف کنید. هیچ نیروی آمریکایی در هیچ‌جا مستقر نشود. پوتین – به کمی مشاوره روانی نیاز دارید. مردم کشور شما بزرگ‌ترین فداکاری‌ها را در جنگ جهانی دوم کردند – ۲۷ میلیون کشته دادند. بدون شما نمی‌توانستیم هیتلر را شکست دهیم. ما در این کشور هیچ‌گاه به اندازه کافی قدردان تلفات و رنج‌های شما نبودیم. و بعد خدا را شکر بابت گورباچف نابغه که به «جنگ سرد» و تهدید نابودی هسته‌ای میان ما پایان داد.

امروز ترجیح می‌دهم به همه خیرهایی که روسیه به دنیا رسانده فکر کنم. بنابراین دست بردارید. محض رضای خدا قرن بیست و یکم است. عمل شما بسیار کهنه و عجیب و منسوخ است. شما دیگر در کاگ‌ب نیستید. پیراهنتان را در بیاورید، به سونا بروید، و بعد اسب‌سواری کنید. اوکراین به ناتو ملحق نخواهد شد. مردم ایالات متحده از جنگ خسته شده‌اند و ما در مقابل دولت‌مان می‌ایستیم. سزار مرده است. برنخواهد گشت. مارکس اگر بود در مورد ثروت‌اندوزی شما و کاپیتالیسم دولتی و الیگارش‌ها چه می‌گفت؟ متوسط طول عمر یک مرد روس ۶۲ تا ۶۸ سال است. روی این موضوع تمرکز کنید.»

 

روسیه هالیوود پوتین سلبریتی اوکراین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین