کد خبر: 64141 A

رکورد جالبی که نوید محمدزاده و همسرش ثبت کردند

رکورد جالبی که نوید محمدزاده و همسرش ثبت کردند

​​پست تبریک تولد فرشته حسینی که در صفحه اینستاگرام همسرش نوید محمدزاده منتشر شد رکورددار بیشترین لایک در میان صفحات فارسی زبان شد.

ایران آرت: بررسی پست‌های برتر سال ۱۴۰۰ در اینستاگرام از نظر میزان دریافت لایک نشان می‌دهد که در این بستر پست‌های منتشرشده توسط سلبریتی‌ها، بیشترین اقبال و توجه را از سوی کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی داشته است.

کاربران در این شبکه اجتماعی توجه زیادی به پست‌های بازیگران، ورزشکاران و چهره‌های اینستاگرامی و اوضاع و احوال آنان دارند.

وجود پست‌هایی با موضوع دابسمش در بین برترین‌های سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که بخش زیادی از کاربران در این بستر با نگاهی سرگرمی و فان از این شبکه‌ اجتماعی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بیشترین پست مورد توجه توسط کاربران اینستاگرام، پست نوید محمدزاده، بازیگر سینما است که حدود ۲ و نیم میلیون لایک و ۱۶ میلیون بازدید داشت. موضوع پست محمدزاده تبریک تولد فرشته حسینی، بازیگر اهل افغاستان است. دو پست دیگر نوید محمدزاده شامل عکس سه نفره با بهرام افشاری و هوتن شکیبا و تبریک تولد بهرام افشاری و انتشار عکسی از کودکی خود نیز جزء پست‌های پرطرفدار اینستاگرام بوده است.

 

5673922

 

نوید محمدزاده فرشته حسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین