کد خبر: 64258 A

شوخی های بامزه با پری ناز ایزدیار/ گوشت نخوری شوهرت فر می خورد/ تو گوشت دوست نداری ما گوشت گیرمان نمی آید

شوخی های بامزه با پری ناز ایزدیار/ گوشت نخوری شوهرت فر می خورد/ تو گوشت دوست نداری ما گوشت گیرمان نمی آید

گوشت‌ها را نمی‌خوری که زن‌های گوشت‌خوار آتش در زندگی‌ات می‌اندازند، این‌ها گوشت می‌خورند که بلدند فِر بخورند شوهر این را، «قباد» را از چنگش دربیاورند

ایران آرت: ایرج طهماسب که در دومین قسمت از برنامه تازه‌اش، «مهمونی» میزبان پری‌ناز ایزدیار شد در واکنش به این که او گفت گوشت دوست ندارد گفت شما گوشت دوست نداری و ما گوشت گیرمان نمی‌آید.

 دومین قسمت از «مهمونی»، تازه‌ترین ساخته ایرج طهماسب به عنوان نویسنده، کارگردان و مجری با حضور پری‌ناز ایزدیار، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، عصر پنجشنبه، چهارم فروردین ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. 

«مهمونی» با حضور ۷ عروسک به نام‌های «شا/ باش»، «دی/ جی»، «قیمه‌خانم»، «کَته‌خانم»، «پشه»، «خوشگلِ بابا» (مگس) و کودکِ کاری آتش‌زبان و سه بازیگر به نام‌های سیروس، نوروز و سهیلا پخش می‌شود. 

در بخشی از این برنامه، ایرج طهماسب به پری‌ناز ایزدیار که گفت گوشت نمی‌خورد، گفت شما گوشت دوست نداری و ما گوشت گیرمان نمی‌آید. 

پری‌ناز ایزدیار سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگو با مجله «چلچراغ» گفته بود: «حدود دو سال است که گیاه‌خوار شده‌ام. بخشی از دلایلم برای گیاه‌خواری توجه به سلامتی‌ام بود و بخش دیگرش این بود که حیوانات را دوست دارم و نمی‌توانم گوشت موجود زنده بخورم. قبلا هم این مشکل را داشتم، ولی از دو سال پیش این تصمیم را گرفتم و اجرایی‌اش کردم.» 

در بخش دیگری از برنامه ، «قیمه‌خانم» که برای ایزدیار «استانبولی با گوشت چرخ‌کرده» درست کرده بود در جواب او که گفت «من گوشت نمی‌خورم»

گفت: «همین! گوشت‌ها را نمی‌خورد که زن‌های گوشت‌خوار آتش در زندگی‌اش می‌اندازند، این‌ها گوشت می‌خورند که بلدند فِر بخورند شوهر این را، «قباد» را از چنگش دربیاورند.»

«قیمه‌خانم» خطاب به پری‌ناز ایزدیار ادامه داد: «تو عین بدبخت‌ها می‌نشینی یک گوشه گریه می‌کنی. از بس بی‌عرضه‌بازی درمی‌آوری، چشماهایت را مظلوم می‌کنی، یک گوشه می‌نشینی، شوهرت بیرون دارد با زن‌هایی که گوشت می‌خورند فِر می‌خورد.» 

اشاره «قیمه‌خانم» به سریال «شهرزادِ» حسن فتحی با بازی پریناز ایزدیار، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و... بود. 

روزهای پخش «مهمونی» در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد . / خبرآنلاین

پری ناز ایزدیار ایرج طهماسب برنامه مهمونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین