کد خبر: 64283 A

خیانت یا آلوپسی؛ راز سیلی ویل اسمیت به کریس راک

خیانت یا آلوپسی؛ راز سیلی ویل اسمیت به کریس راک

در حالی یورونیوز و چند رسانه دیگر معتقدند دلیل سیلی ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار بیماری خود ایمنی همسرش است ، بسیاری رسانه ها خیانت و زندگی بدون قید و بند ویل و جیدا را دلیل این سیلی می دانند. در این میان واکنش کریس هم جالب بود که توانست خود را کنترل کند و به جای پاسخ دادن به ویل ،با شتاب از این موضوع عبور کرد. حالا دلیل خشم ویل اسمیت چه بود؟:خیانت یا آلوپسی؟

ایران آرت: نام ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت، زوج پرحاشیه هالیوود، بار دیگر و در جریان سیلی زدن به صورت مجری برنامه اسکار ، کریس راک ، به میان آمد؛ موضوعی که حتی خبر گرفتن جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار برای ویل اسمیت را هم به حاشیه راند.

این زوج در طول رابطه‌ خود، فراز و نشیب‌های مختلفی داشته‌اند و هرازگاهی به موضوع داغ رسانه‌ها تبدیل می‌شوند. ویل اسمیت ۵۳ ساله نخستین‌ بار سر صحنه فیلم «شاهزاده بل ایر» با جیدا پینکت اسمیت که حالا ۵۰ ساله است، آشنا شد. ویل در آن زمان با شری زامپینتو ازدواج کرده بود؛ اما به مرور از سال ۱۹۹۵ زمینه برای آشنایی بیشتر او با جیدا فراهم شد.

 

ایندیپندنت انگلیسی درباره روند شکل‌گیری رابطه آن‌ها را این گونه می‌نویسد: «ویل اسمیت پس از طلاق از همسر خود در سال ۱۹۹۵، حدود دو سال بعد با جیدا ازدواج می‌کند. در سال ۱۹۹۸ نخستین فرزند و پس از آن در سال ۲۰۰۰ دومین فرزند آن‌ها به دنیا می‌آید.»

حواشی درباره این زوج زمانی آغاز شد که از روابط آزاد میان آن‌ها سخن به میان آمد. در سال ۲۰۱۳، شایعاتی مبنی بر جدایی آن‌ها از یکدیگر و خیانت مطرح شد؛ موضوعی که با واکنش جیدا روبه‌رو شد و آن را این گونه توضیح داد: «ما هر کاری که بخواهیم می‌توانیم انجام دهیم.» در آن سال‌ها، رسانه‌ها بارها این از زوج می‌پرسیدند که آیا رابطه شما با بحران مواجه شده است؟

ویل اسمیت

در سال ۲۰۱۵، این شایعات اوج گرفت تا اینکه ویل اسمیت در نهایت آن‌ها را رد کرد و گفت که از هم جدا نشده‌اند. با این حال این داستان در سال ۲۰۱۸، پس از سخنان ویل مبنی بر اینکه آن‌ها الزاما خود را به ساختار ازدواج تحت عنوان تاهل پایبند نمی‌دانند اما این به معنای جدایی آن‌ها از یکدیگر نیست، بار دیگر نقل محافل شد.

در سال ۲۰۲۰، روزنامه سان انگلیس درباره رابطه میان جیدا پینک با آگوست آنتونی آلسینا، خواننده معروف رپ، نوشت؛ موضوعی که به گفته جیدا، از حدود چهار سال قبل از این تاریخ آغاز شده بود. این خبر بار دیگر آن‌ها را در کانون توجه رسانه‌ها قرار داد. روزنامه بریتانیایی دیلی میل موضوع را به نقل از ویل اسمیت این‌گونه شرح می‌دهد: «در رابطه ما، هرگز خیانت وجود ندارد و ما در مورد همه‌چیز با یکدیگر صحبت می‌کنیم. برای ما اهمیتی ندارد که مردم در مورد ازدواج ما چه می‌گویند.»

جالب اینکه لحظاتی بعد نام ویل اسمیت به عنوان برنده بهترین بازیگر اسکار اعلان شد و او روی سن با چشمانی اشکبار هم عذر خواهی کرد هم از تمسخر های برخی مردم نالید.

برخی معتقدند شوخی کریس با سر تراشیده جیدا و اشاره به یک فیلم از او بود، اما سر بی موی جیدا به دلیل ابتلا به بیماری آلوپسی، نوعی اختلال خود ایمنی ست و همین باعث شد ویل برآشوبد و صحنه ای بی سابقه را رقم بزند!

 

ویل اسمیت کریس راک جیدا پینکت اسکار ۲۰۲۲
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین