کد خبر: 64714 A

سروش صحت، کتاب باز، ساختمان پزشکان

ادامه کدورت صدا و سیما با سروش صحت/ ساختمان پزشکان هم حذف شد

ادامه کدورت صدا و سیما با سروش صحت/ ساختمان پزشکان هم حذف شد

منتفی شدن پخش سریال سروش صحت بعد از کنار گذاشته شدنش از اجرای برنامه «کتاب باز» شائبه ادامه مشکلات مدیران تازه سازمان صدا و سیما با او را تقویت کرده است.

ایران آرت: علیرغم اطلاع رسانی گسترده برای پخش سریال ساختمان پزشکان از شبکه تماشا، پخش این سریال به کارگردانی سروش صحت منتفی شد و طبق زیرنویس شبکه تماشا سریال دردسرهای شیرین جایگزین آن شده است.

هنوز دلیل این تغییر اعلام نشده اما منتفی شدن پخش سریال سروش صحت بعد از کنار گذاشته شدنش از اجرای برنامه «کتاب باز» شائبه ادامه مشکلات مدیران تازه سازمان صدا و سیما با او را تقویت کرده است.

این سریال با بازی بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، سیروس ابراهیم‌زاده، مونا فرجاد، محمد شیری، فرناز رهنما و ... در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی سروش صحت تولید و از شبکه سوم سیما پخش شد.

روابط عمومی شبکه تماشا اعلام کرده است به جای سریال سروش صحت، سریال دردسرهای شیرین هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

سریال تلویزیونی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی از امشب روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

«دردسرهای شیرین» روایت‌گر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه برمی‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی در این سریال بازی کرده اند.

 

سروش صحت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین