کد خبر: 64950 A

مهراب قاسم خانی، مهراب قاسمخانی، استادیوم آزادی، ممنوعیت ورود زنان به استادیوم آزادی

استادیوم آزادی خودکار روی خوانندگان اهلی گشوده و روی خوانندگان وحشی بسته می شود/ مهراب قاسم خانی و کنایه های تند طنازانه

استادیوم آزادی خودکار روی خوانندگان اهلی گشوده و روی خوانندگان وحشی بسته می شود/ مهراب قاسم خانی و کنایه های تند طنازانه

مهراب قاسم خانی در صفحه دو میلیون نفری اش طنز بامزه اما تلخ درباره استادیوم آزادی تهران نوشته و آن را هوشمند ترین استادیوم دنیا ارزیابی کرده است؛ ببینید:

ایران آرت: مهراب قاسمخانی نوشته است : شاید اطلاع نداشته باشید که استادیوم آزادی دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد است که آن را از سایر ورزشگاه‌های جهان متمایز میکند. این ورزشگاه با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، در شرایط عادی به صورت اتوماتیک از ورود بانوان جلوگیری کرده و با تشخیص شرایط خاص، امکان پذیرایی از ایشان را در حلق آقایان فراهم میکند.

همچنین این استادیوم دارای قابلیت تشخیص کنسرت های مجاز و غیر مجاز از کنسرت های به شدت مجاز میباشد و به صورت خودکار بر روی خوانندگان اهلی گشوده و بر روی خوانندگان وحشی بسته میشود.

یکی دیگر از ویژگی‌های بی نظیر و شگفت انگیز این ورزشگاه، سیستم تشخیص آلایندگی هوای گزینشی آن است. این سیستم فوق پیشرفته و هوشمند با قابلیت تشخیص ریه‌های خودی از غیر خودی، به صورت خودجوش درب‌های ورزشگاه را بر روی عزیزان گروه اول گشوده و از ورود افراد معلوم الحال دسته دوم جلوگیری می‌نماید.

کتایون ریاحی و الهام پاوه نژاد در زمره تایید کنندگان این مطلب هستند.

مهراب قاسمخانی

 

مهراب قاسمخانی مهراب قاسم خانی استادیوم آزادی خوانندگان پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین