کد خبر: 64956 A

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب: اگر راست می‌گویید پول‌های اختلاس شده را به حساب بیت‌المال بازگردانید/ چرا کسی سراغ اینترپل را نمی‌گیرد؟

ابوالفضل پورعرب: اگر راست می‌گویید پول‌های اختلاس شده را به حساب بیت‌المال بازگردانید/ چرا کسی سراغ اینترپل را نمی‌گیرد؟

ابوالفضل پورعرب گفت هنوز بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از پروژه «شهرزاد» طلبکار است اما هیچ شکایتی از عوامل سریال نکرده است.

ایران آرت: ابوالفضل پورعرب درباره پرونده مالی سریال «شهرزاد» گفت: من هنوز بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از این پروژه طلبکارم و شکایتی هم بابت آن نکرده‌ام. به روی‌شان هم نیاوردم. اگر کسی راست می‌گوید پول‌های اختلاس شده را به حساب بیت‌المال بازگرداند، چرا به‌دنبال دستمزد هنرمندان هستید؟ چرا کسی سراغ اینترپل را نمی‌گیرد تا پول‌های اختلاس‌شده خارج از کشور به حساب مردم بازگردد؟ چرا وقتی می‌توانید ریگی را در آسمان شکار کنید، اختلاس‌گران را به کشور برنمی‌گردانید؟ حالا همه زورشان به هنرمندان رسیده که از آن‌ها مطالبه کنند؟ هیچ چیز سر جای خودش نیست. کدام پول به حساب مردم بازگشته است؟

پورعرب در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کم‌کاری‌اش توضیح داد: دیگر نمی‌توانم نقش جوان ۲۰ ساله را بازی کنم! توان جسمی برای بازی در فیلم‌های زیاد را ندارم و در عین اینکه دیگر اشتیاقی هم برای این کار ندارم. کدام فیلم می‌خواهد نظر من را به خود جلب کند؟ شما فکر می‌کنید من کم پیشنهاد داشته و دارم؟ فیلم‌ها هم دیگر فیلم‌های قدیم نیست که ریشه‌ای داشته باشند، البته نه همه فیلم‌ها. بیشتر فیلم‌ها دیگر از جنس فیلم‌هایی که ما در قدیم بازی می‌کردیم و فرهنگ و سرگرمی همزمان در آن‌ها بود، نیست.

او با بیان اینکه دستمزد زیادی دریافت نمی‌کند، اعتبارش برایش اهمیت زیادی دارد: هنرمندان برای اعتباری که دارند باید ریاضت بکشند. بالاخره وقتی سن بالا می‌رود دیگر پیشنهادها کمتر می‌شود و شاید دستمزد سابق هم به شما تعلق نگیرد اما باید اعتبار خود را در بازیگری حفظ کنید. بازیگران بزرگ این اعتبار را به راحتی به دست نیاورده‌اند. من هم تا هر وقت بتوانم بازیگری را ادامه می‌دهم. نشد به تئاتر می‌روم یا خودم برای خودم برنامه می‌سازم. من درس این رشته را خوانده‌ام. شکر خدا سرطانی هم که داشتم بهبود پیدا کرده و در وضعیت سلامتی خوبی قرار دارم.

 

ابوالفضل پورعرب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین