کد خبر: 65076 A

ماشاالله شاهمرادی زاده، بیانیه سینماگران درباره متروپل آبادان

یک سینماگر: سینماگران تنظیم کننده بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی‌شرافت هستند

یک سینماگر: سینماگران تنظیم کننده بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی‌شرافت هستند

کیهان نوشت بازیگر اخراجی ها گفته است: باعث شرمساری است که انقلابی‌های سینما خانه‌نشین شدند و معاندین میدان‌دار!

ایران آرت: کیهان به نقل از سینما پرس نوشت: ماشاءالله شاهمرادی‌زاده بازیگر ( اخراجی ها، معراجی ها و خیلی دور خیلی نزدیک ) و کارگردان سینما با انتقاد شدید از سیاسی‌کاری برخی دست‌اندرکاران سینما گفت: بنده با صراحت اعلام می‌کنم تنظیم‌کنندگان بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی‌شرافت هستند و از یکایک نهادهای قضایی، امنیتی، روحانیون و سینماگران انقلابی می‌خواهم که به میدان آمده و یک بار برای همیشه تو دهانی محکمی به این یاوه‌گویان بزنند.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفت‌وگو با سینماپرس افزود: برخی حوادث مانند حادثه متروپل آبادان باعث می‌شود برخی افراد به ظاهر دوست و در باطن دشمن ماهیت شیطانی خود را رو می‌کنند و یکی یکی خود را نشان می‌دهند!

این سینماگر با تأکید بر اینکه بنده بارها گفته‌ام و باز هم هشدار می‌دهم که دشمنان گاهی برای سینمای ما خط و ربط تعیین می‌کنند، اظهار داشت: سینمای سیاه و چرک امروزی که به ظاهر اسم سینمای اجتماعی روی آن گذاشته‌اند در واقع ساخته و پرداخته همان دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و ایران و قرآن است!

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: باعث شرمساری است که انقلابی‌های سینما خانه‌نشین شدند و معاندین میدان‌دار! من نمی‌دانم مسئولان چرا اجازه چنین رفتاری را به این افراد می‌دهند؟

شاهمرادی‌زاده در پایان افزود: من امیدوارم یکایک انسان‌های انقلابی وارد میدان شوند و از هویت اسلام و ایران اسلامی دفاع کنند و پاسخ این افراد را که هدف‌شان ایجاد آشوب و تشتت در جامعه است را بدهند.

 این مطلب در صفحه سوم کیهان منتشر شده است.

 

 

بیانیه سینماگران درباره متروپل آبادان ماشالله شاهمرادی زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین