کد خبر: 65178 A

بازی تاج و تخت، کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، سوفی ترنر

امیلیا کلارک در سریال جان اسنو بازی می‌کند؟

امیلیا کلارک در سریال جان اسنو بازی می‌کند؟

جرج آر آر مارتین، خالق مجموعه «بازی تاج و تخت» و امیلیا کلارک، بازیگر نقش مادر اژدها، ساخت سریالی با محوریت کاراکتر جان اسنو را تایید کردند.

ایران آرت: زمستان رسماً در اچ‌بی‌او از راه می‌رسد. «جرج آر.آر. مارتین» خالق دنیای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تأیید کرد که «کیت هرینگتون» در پیش‌درآمد این سریال فانتزی نقش‌آفرینی خواهد کرد. هرینگتون در هشت فصل «بازی تاج‌وتخت» از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ نقش «جان اسنو» را بازی کرد. «امیلیا کلارک» هم-بازی هرینگتون در این سریال نیز در مصاحبه با «بی‌بی‌سی» تولید این مجموعه تلویزیونی را تأیید کرده اما در مورد بازگشت خود او در نقش «دنریس تارگرین» هنوز گزارشی منتشر نشده است.

مارتین در وبلاگ خود با ارسال مقاله‌ای تحت عنوان «اسنو... و دیگر مسائل» می‌نویسد «چهار سریال پیش‌درآمد لایو-اکشن در اچ‌بی‌او» در دست ساخت است که یکی از آن‌ها اسپین‌آفی با بازی هرینگتون خواهد بود.

مارتین می‌نویسد: «به نظر می‌رسد که امیلیا کلارک در مصاحبه اخیری گفته است که سریال «اسنو» پیشنهاد هرینگتون بوده، بنابراین این بخش از ماجرا فاش شده. بله، این کیت هرینگتون بود که پیشنهادش را مطرح کرد. نمی‌توانم اسامی نویسندگان را بگویم، چرا که هنوز برای اعلام رسمی مشخص نشده... اما کیت آن‌ها را نیز با خود همراه کرده، گروه خودش را، و همگی فوق‌العاده‌اند.»

به گزارش ۳۰نما، مارتین اضافه می‌کند که او مانند «بازی تاج‌وتخت» در سریال‌های جدید از جمله «مار دریا» (The Sea Snake)، «شوالیه‌های پرچین» (Hedge Knight) و «ده هزار کشتی» (Ten Thousand Ships) به علاوه سریال‌های انیمیشن «مشارکت» می‌کند.

این نویسنده ادامه می‌دهد: «گروه کیت با من اینجا در سانتا فه ملاقات و با گروه درخشان و با استعداد نویسندگان/مشاوران خود من همکاری کردند تا سریال را بسازیم.» او اضافه می‌کند: «همه این چهار پیش‌درآمد هنوز در مرحله فیلمنامه‌اند. طرح‌های کلی نوشته و تأیید شده‌اند، فیلمنامه‌ها نوشته شده‌اند، ضمیمه‌ها ارائه شده‌اند، پیش‌نویس‌های دوم و سوم نوشته شده است. تاکنون به اینجا رسیده. روش سریال‌سازی این است. لطفاً توجه داشته باشید: هنوز هیچ چراغ سبزی نشان داده نشده، و تضمینی برای اینکه آیا سریال ساخته می‌شود یا نه و زمان پخش آن وجود ندارد... در مورد همه این سریال‌ها. احتمال پخش شدنشان... خوب، من خیلی دوست دارم که پخش شوند، اما روش تولید معمولاً چنین است... مراحل نگارش «اسنو» همزمان با سه عنوان دیگر شروع شد، اما به دلایلی تاکنون اعلام یا درز نشده بود.»

«خاندان اژدها» (House of Dragon) اولین پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» است که در ماه آگست پخش خواهد شد. «مت اسمیت» و «الیویا کوک» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

کلارک به «بی‌بی‌سی» گفته بود: «[هرینگتون] در موردش به من گفته. و می‌دانم که چنین پروژه‌ای وجود دارد. اتفاق خواهد افتاد.»

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین