کد خبر: 65239 A

بنا هیدی، بازی تاج و تخت

شکایت ۱/۵ میلیون دلاری آژانس استعدادیابی از بازیگر «بازی تاج و تخت»

شکایت ۱/۵ میلیون دلاری آژانس استعدادیابی از بازیگر «بازی تاج و تخت»

این آژانس مدعی است که هیدی و نمایندگانش هزینه‌های کمیسیون مرتبط به چند پروژه را پرداخت نکرده‌اند.

ایران آرت: آژانس استعدادیابی بریتانیایی «ترویکا» از «لینا هیدی» ستاره سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شکایتی ۱.۵ میلیون دلاری ثبت کرد. این آژانس مدعی است که هیدی و نمایندگانش هزینه‌های کمیسیون مرتبط به چند پروژه از جمله «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) را پرداخت نکرده‌اند.

ترویکا ادعا می‌کند که هیدی دست کم ۵۰۰ هزار دلار یا ۷ درصد قراردادش برای فیلم «عشق و تندر» را بدهکار است. این در حالی است که هیدی در کات نهایی این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی» که هفته آینده اکران خواهد شد حضور ندارد.

هیدی و نماینده‌اش «مایکل داف» از سال ۲۰۰۵ همکاری خود با این آژانس را آغاز کرده است. داف یکی از هم-بنیان‌گذاران این آژانس است که در سال ۲۰۱۷ با «گروه جیمز گرنت» ادغام شد. در سال ۲۰۱۸، این آژانس را یک اتحادیه خصوصی خریداری و آن را به وای‌ام‌یو تغییر نام داد. داف در سال ۲۰۲۰ و هیدی در ماه مه آن سال از آژانس جدا شد.

به گزارش ۳۰نما، در اسناد شکایت آژانس آمده است که هیدی دست کم ۳۰۰ هزار دلار دیگر برای فیلم «۹ گلوله» (9 Bullets) و ۶۵۰ هزار دلار برای سریال درام «ریتا» (Rita) بدهکار است. هیدی قرار بود در سریال «ریتا» که اقتباسی از یک مجموعه تلویزیونی دانمارکی به همین نام بود نقش اصلی را بازی کند، اما آن پروژه سفارش ساخت یک فصل را دریافت نکرد.

هیدی ادعا می‌کند که هیچ قراردادی با داف یا ترویکا منعقد نکرده و در ایالات متحده آژانس سی‌ای‌ای او را نمایندگی می‌کند. این بازیگر بریتانیایی می‌گوید برای قسمت اول و آزمایشی «ریتا» ۳۲۵ هزار دلار دریافت کرده است.

در همین اثنا، «کریستین بیل» بازیگر نقش «گور» در «عشق و تندر» فاش کرده است که صحنه‌های مرتبط با بازی «پیتر دینکلیج» و «جف گلدبلوم» از این فیلم حذف شده: «با پیتر دینکلیج همکاری کردم، در فیلم نهایی وجود ندارد، اما او فوق‌العاده است. با جف گلدبلوم همکاری کردم، او هم در فیلم نهایی نیست. همان‌گونه که می‌دانید، صحنه‌های زیادی در مرحله تدوین حذف می‌شوند هرچند که زیبا و درخشان باشند.»

 

لنا هیدی بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین