کد خبر: 65329 A

لیلا اوتادی، پیمان قاسم‌خانی

لیلا اوتادی را در قامت یک مجری ببینید/ انتشار سریال «روزی روزگاری مریخ» پیمان قاسم‌خانی

لیلا اوتادی را در قامت یک مجری ببینید/ انتشار سریال «روزی روزگاری مریخ» پیمان قاسم‌خانی

قسمت نخست تازه‌ترین سریال پیمان قاسم خانی با نام «روزی روزگاری مریخ» منتشر شد. همزمان اعلام شد مسابقه «چیدمانه» با اجرای لیلا اوتادی به زودی مقابل دوربین می‌رود.

ایران آرت: مسابقه بزرگ «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی پس از اتمام ساخت دکور و انتخاب برخی از عوامل پشت دوربین به زودی مقابل دوربین خواهد رفت. این مسابقه به موضوع دکوراسیون داخلی منازل می‌پردازد و اجرای آن نیز بر عهده لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون قرار دارد.

اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آنها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد.

مدیریت تولید این پروژه بر عهده ایرج طایفه قرار دارد و محمد خیابانی نیز به عنوان نویسنده با گروه همکاری می‌کند. «چیدمانه» برای پخش از یکی از پلتفرم‌های داخلی تهیه و تولید می‌شود.

سریال کمدی پیمان قاسم‌خانی منتشر شد

کمدی «روزی روزگاری مریخ»، به کارگردانی مشترک پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی، به شبکه نمایش خانگی آمد.

 

62316405

طراحی و سرپرستی نویسندگان «روزی روزگاری مریخ» را پیمان قاسم‌خانی به عهده داشته است و در خلاصه داستان این سریال آمده: در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر می‌کنند ... شما چطور؟

مخاطبان می‌توانند این سریال را سه شنبه‌ها ساعت هشت صبح از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا تماشا کنند.

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، نوشین تبریزی، عبدالله روا، رامین ناصر نصیر، فلامک جنیدی، بهروز رهبری‌فر، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش و مهراب قاسم‌خانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لیلا اوتادی چیدمانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین