کد خبر: 65384 A

رامبد جوان، خندوانه، محمد بحرانی، جناب خان

برنامه خندوانه به تاریخ پیوست؟

برنامه خندوانه به تاریخ پیوست؟

محمد بحرانی صداپیشه و سرپرست تیم ایده پردازی «جناب خان»، با انتشار پیامی مدعی پایان ساخت برنامه «خندوانه» در شبکه نسیم شد.

ایران آرت: صداپیشه و سرپرست تیم ایده‌پردازی «جناب خان»، شب گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از احتمال پایان کار «خندوانه» در شبکه نسیم خبر داد. وی با اشاره به این نکته نوشت: «فکر می‌کنم کلا ده برنامه از خندوانه مونده باشه که همه‌شون هم ضبط شده‌اند و شاید بعد از این قسمت‌ها خندوانه برای همیشه به تاریخ بپیونده».

محمد بحرانی ضمن اشاره به فراز و نشیب و جزئیات سال‌های همکاری خود با رامبد جوان، از وجود اختلاف نظر میان وی و رامبد جوان در برخی از موارد خبر داد و نوشت: «من قصد هیچگونه توجیهی در مورد رفتارهایی که بعضا باعث نارضایتی و دلگیری شما شده رو ندارم. خیلی اوقات پیش و بیش از شما منتقد رامبد بوده و هستم و بارها و بارها بحث‌های تندی هم با هم داشته‌ایم».

سرپرست تیم ایده پردازی «جناب خان» همچنین با اشاره به حواشی اخیر برنامه «خندوانه» و جایگزینی نام «وحید» به‌جای «وریا» در مسابقه «قاتی بازی»، مدعی شد: «مثل همین مساله‌ اخیر که باور کنید یا نه من هم مثل شما این اتفاق رو موقع پخش برنامه از تلویزیون دیدم و منجر به بحث بین ما شد».

به گزارش فارس، محمد بحرانی با طرح ادعای وجود «هزاران اصلاح برای رسیدن به پخش»، به تمام تلاش تیم «خندوانه» در سال‌های تولید برنامه برای ساخت برنامه‌‌ای سرگرم کننده و با دغدغه اشاره داشت و در پایان نوشته خود ضمن اشاره تلویحی به پایان کار «خندوانه» در تلویزیون، از جایگزینی برنامه‌های بهتری به‌جای «خندوانه» سخن به میان آورد.

به گزارش فارس، پیشتر رامبدجوان در پاسخ به سوالی در رابطه با ادامه تولید برنامه خندوانه، گفته بود که «باید برای شروع فصل جدید به خودمان زمان بدهیم و مخاطبمان هم حوصله کند. اما ما خندوانه را دوست داریم و می‌خواهیم که ادامه پیدا کند و هیچوقت به تعطیل شدن خندوانه فکر نکرده‌ایم».  

14010424000433_Test_PhotoN

همچنین وی در رابطه با موضوع جایگزینی نام «وحید» به‌جای «وریا»، با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش مدعی شده بود که با توجه به حساسیت‌ها و احتمال حذف نام «وریا» و برای اینکه این قسمت از خندوانه در پخش به مشکل نخورد و امتیازدهی تیم‌ها به هم نریزد، این تصمیم را با مشورت شرکت کنندگان و حاضران در استودیو اتخاذ کرده بود.

شایان ذکر است بنابر اطلاعیه روابط عمومی شبکه نسیم، این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی افراد در این برنامه نداشته و این تصمیم، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه خندوانه بوده است و ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم نداشته است.

 

رامبد جوان خندوانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین