کد خبر: 65525 A

برد پیت

برد پیت رفتار و لباسش روی فرش قرمز را احمقانه خواند

برد پیت رفتار و لباسش روی فرش قرمز را احمقانه خواند

برد پیت به این پرسش پاسخ داد که چرا اخیراً با دامن روی فرش قرمز رفته است.

ایران آرت: برد پیت دوشنبه این هفته در مراسم افتتاحیه فیلم اکشن «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) به این پرسش پاسخ داد که چرا اخیراً با دامن روی فرش قرمز رفته است. پیت که در آلمان چنین پوششی را انتخاب کرده بود به «ورایتی» می‌گوید: «نمی‌دانم! همگی می‌میریم، پس بگذارید احمقانه رفتار کنیم.»

پیت در لس‌آنجلس کت و شلوار سبر رنگی به تن داشت اما دست از بازیگوشی برنداشت و به شوخی در مصاحبه دیگر عوامل اخلال ایجاد کرد. او در مراسم قبلی فیلم رفتار مشابهی نشان داده بود.

 

برد پیت

 

به گزارش ۳۰نما، پیت در این فیلم که از رمان مصوری نوشته «کوتارو ایساکا» اقتباس شده با «دیوید لیچ» کارگردان «جان ویک» (John Wick)، «ددپول ۲» (Deadpool 2) و «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) همکاری کرده و نقش یکی از چندین آدمکش‌هایی را بازی کرده که در یک قطار سریع‌السیر وارد نبردی خونین می‌شوند. «جویی کینگ»، «برایان تایری هنری»، و «آرون تیلور جانسون»، دیگر بازیگران فیلم بوده‌اند.

پیت می‌گوید بعضی از صحنه‌های خطرناک فیلم را به بدلکاران سپرده است: «سعی می‌کنم دخالتی نکنم. بدلکاران را دوست دارم. این فیلم یک اکشن-کمدی بود، چیزی که پیش از این تجربه نکرده بودم. من و دیوید همیشه طرفدار «جکی چان» بوده‌ایم. دهه‌ها بود که در مورد او حرف می‌زدیم. برای ما مثل «باستر کیتون» است. بسیار بااستعداد و حتی قدردانسته‌نشده است. همین که فیلمی در آن مسیر بازی کردم برای من واقعاً بسیار رضایت‌بخش بود.»

لیچ به «ورایتی» می‌گوید احتمال تولید دنباله وجود دارد: «می‌تواند به هر مسیری برود، شاید یک اسپین‌آف ساخته شود، شاید یک پیش‌درآمد.»

«قطار سریع‌السیر» ۵ آگست ۲۰۲۲ در ایالات متحده اکران خواهد شد.

 

برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین