کد خبر: 65529 A

امبر هرد، جانی دپ

امبر هرد خانه یک میلیون دلاری‌اش را برای پرداخت غرامت به جانی دپ فروخت/ عکس

امبر هرد خانه یک میلیون دلاری‌اش را برای پرداخت غرامت به جانی دپ فروخت/ عکس

امبر هرد منزل سه-خوابه و ۲۲۷ متر مربعی خود را فروخت. گمان می‌رود او در حال تهیه غرامتی است که باید به خاطر شکست در پرونده شکایت جانی دپ از او بپردازد.

ایران آرت: نزدیک به دو ماه پس از پیروزی «جانی دپ» در دادگاه ویرجینیا، و محکوم شدن «امبر هرد» به پرداخت جریمه‌ای که در مجموع به ۸.۳۵ میلیون دلاری می‌رسید، بازیگر «آکوامن» (Aquaman) ملکی در کالیفرنیا را به فروش رساند. «نیویورک پست» گزارش داده است که هرد این منزل سه-خوابه و ۲۲۷ متر مربعی را به «کارول جینت یورگنسن» و «ریکارد یورگنسن» فروخته است.

هرد ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۹ این منزل مسکونی را به قیمت ۵۷۰ هزار دلار خریداری کرده بود. هیأت منصفه دادگاه ویرجینیا هرد را به دلیل انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار و دپ را به پرداخت ۲ میلیون دلار محکوم کرده بود. اسناد دادگاه که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهد که هرد پس از جدایی از دپ از دریافت «ده‌ها میلیون دلار» خودداری کرده است. دپ پیش از این جدایی در قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» مقابل دوربین رفته بود و از این رو، بخش از درآمد آن فیلم به هرد تعلق می‌گرفت.

 

amber-heard-desert-home-3

 

ماه گذشته گزارش شد که هرد برای انتشار یک کتاب قراردادی ۱۵ میلیون دلاری منعقد خواهد کرد. منتقدین هرد می‌گویند این بازیگر قصد دارد از این دادگاه جنجالی کسب درآمد و جریمه نقدی خود را جبران کند.

 

amber-heard-desert-home-2

 

به گزارش ۳۰نما، «ایلین بردهافت» وکیل هرد پیش‌تر گفته بود که این بازیگر «به‌هیچ‌وجه» توان پرداخت غرامت ۱۰.۳۵ مییلیون دلاری را ندارد. از سوی دیگر احتمال حذف شدن نقش هرد در دنباله «آکوامن ۲» پس از شکست در ویرجینیا وجود دارد. هرد در دادگاه شهادت داده بود که شکایت دپ باعث کاهش نقش او شده و نمی‌داند که در کات نهایی فیلم حاضر است یا نه.

 

amber-heard-desert-home-6

 

amber-heard-desert-home-1

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین