کد خبر: 65567 A

رنی زلوگر، بازیگر، بازیگر زن، مدل، محصولات زیبایی

بازیگر برنده اسکار: در ۵۳ سالگی از همیشه زیباترم/ محصولات زیبایی باعث می‌شود زنان احساس کنند بی‌ارزش‌ هستند

بازیگر برنده اسکار: در ۵۳ سالگی از همیشه زیباترم/ محصولات زیبایی باعث می‌شود زنان احساس کنند بی‌ارزش‌ هستند

بازیگر برنده اسکار می‌گوید: برای پرطراوت و زیبا بودن باید سن خودتان را بپذیرید، وگرنه باید نادمانه زندگی کنید و به نظر من این اصلاً زیبا نیست.

ایران آرت: رنی زلوگر با انتقاد از محصولات «آشغال» ضد-کهنسالی می‌گوید مشتاق ورود به دهه ششم زندگی‌اش است. این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه با «ساندی تایمز» از معنای سالخوردگی در صنعت سرگرمی می‌گوید و اینکه چرا تمایلی ندارد بار دیگر بیست و چند ساله شود.

زلوگر ۵۳ ساله که در سال ۲۰۱۹ تولد ۵۰ سالگی‌اش را جشن گرفته می‌گوید عاشق پیر شدن است: «پنجاه ساله شدن مثل یک شروع به کلی تازه بدون مهملات است، نقطه‌ای که می‌توانید از گوش دادن به همه صداهای ذهن‌تان و همه آن انتظارات و توقعاتی که دیگران از شما دارند دست بردارید و به شکلی حقیقی‌تر خودتان شوید. می‌گویید موفق باشید ای بیچارگان چون برای رسیدن به سن من باید مشکلات زیادی را تحمل کنید، اما من جایگاه و نفوذ خودم را به دست آورده‌ام.»

به گزارش ۳۰نما، زلوگر در سال ۲۰۱۶ شایعه جراحی زیبایی روی صورت خود را با انتشار مقاله‌ای در «هافینگتن پست» تکذیب کرد. او همچنان منتقد محصولاتی است که ادعا می‌کنند زنان را جوان‌تر می‌سازند.

زلوگر می‌گوید: «همه آن تبلیغات به ما می‌گویند اگر همه این کرم‌ها و افیون‌ها و همه این آشغال‌هایی که می‌خواهند به ما بفروشند را بخریم، نیازی نیست سن واقعی خودمان را نشان دهیم؟ واکنش من این است که چه؟ به من می‌گویید دیگر بی‌ارزش شده‌ام چون ۵۳ ساله‌ام؟ همین را می‌گویید؟»

او ادامه می‌دهد: «تفاوت بزرگی است میان بهترین مطلق و پرطراوت‌ترین نسخه خود بودن، و تمایل به تبدیل شدن به آنچه که نیستید. برای پرطراوت و زیبا بودن باید سن خودتان را بپذیرید، وگرنه باید نادمانه زندگی کنید و به نظر من این اصلاً زیبا نیست.»

زلوگر پس از دوری شش ساله از بازیگری با «جودی» (Judy) به هالیوود بازگشت و اخیراً در سریال «قضیه پم» (The Thing About Pam) شبکه ان‌بی‌سی دیده شد.

 

مدل رنی زلوگر بازیگر زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین