کد خبر: 65682 A

مارگو رابی، رایان گاسلینگ، باربی، یازده یار اوشن

مارگو رابی با رایان گاسلینگ به دهه ۶۰ می‌رود

مارگو رابی با رایان گاسلینگ به دهه ۶۰ می‌رود

سومین فیلم مشترک مارگو رابی و رایان گاسلینگ بعد از «باربی» و «رکورد بزرگ» ساخته خواهد شد.

ایران آرت: مارگو رابی و رایان گاسلینگ که به تازگی در فیلم لایو-اکشن «باربی» (Barbie) همکاری کرده‌اند، به فیلم پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) ملحق شده‌اند.

متیو بلونی از «پاک» گزارش داده است که این دو در پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» به دهه ۱۹۶۰ می‌روند. «جی روچ» که در فیلم «بمب خبری» (Bombshell) با رابی همکاری کرده، کارگردان پیش‌درآمد و «کری سولومون» نویسنده فیلمنامه است. در سال ۲۰۱۸ نسخه زنانه «یازده یار اوشن» با عنوان «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) با بازی «ساندار بولاک»، «کیت بلانشت»، «آن هاتاوی» و «ریحانا» ساخته شده بود.

به گزارش 30نما، بهار گذشته همکاری رابی با روچ گزارش شده بود، اما این اولین بار است که ادعا می‌شود گاسلینگ در پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» به رابی می‌پیوندد. «آمستردام» (Amsterdam) به کارگردانی دیوید او. راسل و بازی کریستین بیل و دیوید جان واشینگتن و «بابل» (Babylon) به کارگردانی دیمین شزل فیلم‌های بعدی رابی خواهند بود. گاسلینگ از سوی دیگر به تازگی در «مرد خاکستری» (The Gray Man) نتفلیکس دیده شده و در «مرد زود باور» (The Fall Guy) به «امیلی بلانت» پیوسته است.

 فیلم «یازده یار اوشن» به کارگردانی «استیون سودربرگ» و بازی «جرج کلونی»، «برد پیت»، «مت دیمون» و «جولیا رابرتس» در سال ۲۰۰۱ اکران شد.

رابی و گاسلینگ در «رکود بزرگ» (The Big Short) نقش‌آفرینی کرده‌اند اما رابی در آن فیلم حضور کوتاهی داشت و در صحنه مشترکی با گاسلینگ دیده نشد.

 

مارگو رابی رایان گاسلینگ یازده یار اوشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین