کد خبر: 65770 A

گوهر خیراندیش، بهروز وثوقی

پیام گوهر خیراندیش به بهروز وثوقی: ما پای رفاقتمان نایستادیم

پیام گوهر خیراندیش به بهروز وثوقی: ما پای رفاقتمان نایستادیم

گوهر خیراندیش با انتشار پیامی از بهروز وثوقی که بیش از چهار دهه از سینمای ایران دور مانده است دلجویی کرد.

ایران آرت: گوهر خیراندیش، بازیگر سینما با انتشار یادداشتی کوتاه، از بهروز وثوقی که در سال‌های پس از انقلاب از پرده سینما دور شد  و نتوانست به موفقیت‌های خود در این عرصه ادامه دهد، دلجویی کرد.

خیراندیش ویدئویی حاوی تصاویری از بهروز وثوقی همراه با دیالوگ معروف او درباره رفاقت مربوط به فیلم «گوزن‌ها»، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:«بهروز عزیز، ما پای رفاقتمان نایستادیم. خودم را می‌گویم، دستم را روی کلاه خودم گذاشته‌ام و خفقان گرفته‌ام چون با هر انتقاد کوچک ممنوع از کار می‌شویم؛ و نان‌مان آجر می‌شود.»

او در ادامه نوشته است: «امیدوارم بتوانیم در ایران عزیزمان شاهد هنرنمایی تک تک هنرمندان دور از وطن  باشیم»

در روزهای اخیر ویدئویی از بهروز وثوقی منتشر شد که او را در حال تماشای فیلم «قیصر» نشان می‌داد. این ویدئو مورد توجه هواداران این بازیگر قرار گرفت و یاد فیلم «قیصر» را مجددا زنده کرد.

بهروز وثوقی اسطوره سینمای ایران بارها اعلام کرد که آرزویش بازگشت به ایران است. او اسفند ۱۳۹۹ در گفتگویی اظهار داشت: «من عاشق وطنم هستم. عاشقم مردم وطنم هستم. آرزویم این است که قبل از اینکه عمرم تمام شود حالا نمی‌دانم چقدر دیگر مانده ولی این باقیمانده را در مملکتم باشم و مردم را لمس کنم و ببینم‌شان و باهاشان صحبت کنم.»

 

گوهر خیراندیش بهروز وثوقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین