کد خبر: 66193 A

آرنولد شوراتزنگر، آرنولد

بازیگر مشهور رئیس جمهور می‌شود

بازیگر مشهور رئیس جمهور می‌شود

آرنولد شوارتزنگر فرماندار اسبق کالیفرنیا به زودی در نقش رئیس جمهوری در کونگ فیوری ۲ به کارگردانی دیوید سندبرگ ظاهر می‌شود.

ایران آرت: Kung Fury ۲ یک فیلم کمدی آماده اکران در ژانر هنرهای رزمی است که دنباله‌ای بر قسمت قبلی(Kung Fury) محسوب می‌شود. در این فصل مایکل فاسبندر، آرنولد شوارتزنگر، الکساندرا شیپ، لوئیس امریک و رالف مولر ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آرنولد شوارتزنگر به زودی در قامت رئیس جمهوری ظاهر می شود؛ نقشی که به نوشته مووی وب، بسیاری از آمریکایی‌ها با خوشحالی او را در زندگی واقعی شاهد خواهند بود.

این فیلم، داستان مردی به نام کونگ فیوری را روایت می‌کند که در سال ۱۹۸۵ بیشترین مهارت‌های رزمی را در شهر میامی آمریکا دارد. او در زمان سفر می‌کند تا بتواند بدترین دشمن و رقیبش را که کونگ فاهرر هیتر نام دارد با به قتل برساند ولی ….

در این فیلم که ادای احترام به فیلم‌های اکشن هنرهای رزمی و پلیسی دهه ۱۹۸۰ میلادی محسوب می‌شود، جورما تاکونی و لئوپولد نیلسون ایفای نقش کردند و دیوید هسلهاف در آن حضوری افتخاری داشت.

در این فصل، میامی زیر نظر مراقب کونگ فیوری و تاندرکوپس او، آخرین نیروی پلیس که از سراسر تاریخ برای غلبه بر کونگ فورر شرور، آدولف هیتلر، جمع شده بود، ایمن است. پس از مرگ غم‌انگیز Thundercop که گروه را متلاشی می‌کند، یک شرور مرموز از سایه‌ها بیرون می‌آید تا به تلاش فیورر برای دستیابی به سلاح نهایی کمک کند. کونگ فیوری برای نجات دوستانش باید از طریق مکان و زمان سفر کند، از آکادمی معتبر می‌امی کونگ فو دفاع کند و یک بار و برای همیشه شر را شکست دهد.

آرنولد که در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ از سوی مجلهٔ تایم به‌عنوان یکی از ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین اشخاص در جهان نام گرفت، همچنین در انیمیشن کمدی دیو کوچولو - Little Demon صداپیشگی می‌کند.

 

بازیگر نابودگر همچنین اولین نقش اصلی تلویزیونی خود را در سریال اکشن فوبار –Fubar نتفلیکس بازی خواهد کرد. Skydance Television این مجموعه را تهیه می کند.

داستان این مجموعه از این قرار است که لوک و دخترش اِما سال‌هاست که به یکدیگر دروغ گفته‌اند، هیچ کدام نمی‌دانند که دیگری یک مامور سیا است. هنگامی که هر دو حقیقت را می فهمند، متوجه می شوند که در واقع هیچ چیزی در مورد یکدیگر نمی دانند.

اطلاعات دیگری از این مجموعه در دست نیست.

آرنولد شوارتزنگر آرنولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین