کد خبر: 66395 A

انفرادی، ابلق، الناز شاکردوست، لوپوتو، هوتن شکیبا

پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی در آبان ۱۴۰۱/ یک انیمیشن محبوب‌تر از هوتن و شاکردوست

پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی در آبان ۱۴۰۱/ یک انیمیشن محبوب‌تر از هوتن و شاکردوست

در هفته‌ای که گذشت فیلم سینمایی «ابلق» با بازی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در فروش از انیمیشن‌ها عقب ماند.

ایران آرت: مهسا بهادری در خبرآنلاین نوشت: مجموع فروش فیلم‌های سینمایی در هفته‌ای که گذشت(۱۴ تا ۲۱ آبان) پیشرفت قابل توجهی داشت. فروش فیلم‌ها با ۱۸۰ هزار مخاطب به فروش ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی رسیده است، این رقم در مجموع فروشی نیست که چنگی به دل بزند اما نسبت به (۷ تا ۱۳ آبان) این میزان از فروش، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود، فروش چشمگیری برای فیلم‌ها به شمار می‌آید.

در ده روز پیش ۱۱ آبان، انیمیشن «لوپوتو» به کارگردانی عباس عسکری روی پرده سینما رفت و در هفته‌ای که گذشت فروش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی را برای خود ثبت کرد و با این میزان از فروش صدر نشین فروش فیلم‌های سینمایی شد.

فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی دومین فیلم پر فروش گیشه با فروش ۹۴۵ میلیون تومانی است که از هفتم اردیبهشت روی پرده سینما رفته است.

انیمیشن «پسر دلفینی» نیز دومین انیمیشن روی پرده سینما است که در فهرست سه فیلم پر فروش نیز قرار دارد. این انیمیشن که دوم شهریور اکران شد در تمام دو ماه و نیم گذشته در صدر فروش قرار داشت و حالا با فروش ۸۰۰ میلیون تومانی نیز در جایگاه سوم گیشه قرار گرفته است.

وضعیت فیلم‌هایی که تازه اکران شدند

حدود دو ماه بود که هیچ فیلم تازه‌ای روی پرده سینما نرفته بود تا اینکه همزمان چند فیلم و انیمیشن روی پرده سینما رفت تا دست کم بتواند شرایط فروش گیشه را بهبود بخشد. انیمیشن «لوپتو»، فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» و فیلم سینمایی«بیرو» از آن دسته از فیلم‌هایی هستند که به تازگی روی پرده سینما آمدند، اما فروششان به قدری نبود که بتواند کمبود فروش در سینما را جبران کند.

هوتن شکیبا و الناز شاکردوست؛ سلبریتی‌هایی که طرفدارشان کم شده!


 

الناز شاکردوست ابلق هوتن شکیبا مسعود اطیابی انفرادی لوپوتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین