کد خبر: 66667 A

ابوالفضل پورعرب

خبرهای تازه درباره وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب

خبرهای تازه درباره وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب

علی تقی‌پور از ترخیص شدن ابوالفضل پورعرب در ساعات آینده خبر داد.

ایران آرت: ابوالفضل پورعرب پس از گذشت حدود یک ماه آماده ترخیص از بیمارستان شده است.

این بازیگر قدیمی سینما از حدود یک ماه قبل به دلیل عفونتی که در بدنش ایجاد شده بود، در بیمارستان بستری شد و اگرچه در این مدت یک روز به منزل رفت اما با بد شدن حالش دوباره به بیمارستان برگشت.

آنطور که پورعرب پیش‌تر به ایسنا گفته بود، پای او هنگام فیلمبرداری یک مستند داستانی به نام «سگ» دچار حادثه و زخمی شد و همین زخم منجر به عفونت و درمان او در بیمارستان شده بود.

حالا پس از گذشت حدود یک ماه، علی تقی‌پور - تهیه‌کننده این مستند - به ایسنا گفت: حال آقای پورعرب خوب است و با درمان‌های انجام شده، عفونت تحت کنترل درآمده است. پزشک معالج ایشان هم صبح امروز، سه‌شنبه ۲۲ آذرماه اجازه ترخیص از بیمارستان را داد و احتمالا تا عصر امروز آقای پورعرب از بیمارستان مرخص خواهد شد.

ابوالفضل پورعرب بازیگر ۶۱ ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون «عروس»، «نرگس»، ‌«چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه خود دارد.  

سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی هم از جمله آثار پربازدید او در سال‌های اخیر بوده است. پورعرب در فیلم توقیفی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری نیز بازی کرده است.

 

ابوالفضل پورعرب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین