کد خبر: 67056 A

الناز شاکردوست، پانته آ پناهی ها، ژاله صامتی، جشنواره فیلم فجر

عاشقانه الناز شاکردوست، کاپیتان پانته‌آ و سرهنگ ژاله/ عکس

عاشقانه الناز شاکردوست، کاپیتان پانته‌آ و سرهنگ ژاله/ عکس

اولین تصاویر از تازه‌ترین فیلم‌های الناز شاکردوست، پانته‌آ پناهی‌ها و ژاله صامتی که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید، رونمایی شد.

ایران آرت: با پایان مراحل فنی، فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند آماده نمایش در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

«یادگار جنوب» دومین ساخته حسین دوماری و پدرام پورامیری، به تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند است که گفته می شود در بخش خصوصی ساخته شده است و با پایان مراحل فنی آماده نمایش شده است.

در این فیلم عاشقانه که اوایل تابستان امسال در تهران، گرمسار و قشم فیلمبرداری شده، بازیگران متعددی همچون وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی با حضور سحر دولتشاهی و صابر ابر بازی کرده‌اند.
 

 الناز شاکردوست در عاشقانه «یادگار جنوب»


پانته‌آ پناهی‌ها در «کاپیتان»

اولین تصویر از فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سیدصابر امامی که در میان آثار بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، منتشر شد.

در اولین تصویر از این اثر سینمایی پانته‌آ پناهی‌ها را می‌بینیم که ثبت این تصویر و لحظات دیگر «کاپیتان» را مهدی دلخواسته برعهده داشته است.

فیلمنامه «کاپیتان» را امیرمحمد عبدی به نگارش درآورده و در خلاصه داستان آن آمده است: «به من میگن عیسی، هرکاری بخوام می‌کنم.»

پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو و… از دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند

تصویری از کاپیتان شدن پانته‌آ پناهی‌ها


اولین تصویر از ژاله صامتی در «سرهنگ سریا»

 ژاله صامتی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه کنندگی جلیل شعبانی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

«سرهنگ ثریا» تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

این فیلم سینمایی اولین ساخته سینمایی لیلی عاج است و در خلاصه داستان آن آمده است: «این راه با گریه باز نمیشه!».

ژاله صامتی در فیلم جدیدش/ عکس

 

جشنواره فیلم فجر الناز شاکردوست پانته آ پناهی ها ژاله صامتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین